runkabulle:S

kåtsomfanpådig

Ny medlem
Kön
Man
Innan sommarlovet så körde ja ''runkabulle'' med 6 andra killar i klassen, för er som inte vet är runkabulle: 6 personer runkar , sen sprutar man på bullen den som sprutar sist får äta bullen..

hur som hälst så körde vi de o ja förlorade, dock så blev ja ganska glad att ja gjorde de :oops:
 
G

Guest

Gäst
Jag tycker det låter jävligt äckligt... om de va de du ville höre ;p
 

johan267

Ny medlem
Kön
Man
"Innan sommarlovet så körde ja ''runkabulle'' med 6 andra killar i klassen, för er som inte vet är runkabulle: 6 personer runkar , sen sprutar man på bullen den som sprutar sist får äta bullen..

hur som hälst så körde vi de o ja förlorade, dock så blev ja ganska glad att ja gjorde de "

e ni äckliga eller vad är det med er?! har ni fel nånstans eller
 

Mr_Z

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by kåtsomfanpådig

Innan sommarlovet så körde ja ''runkabulle'' med 6 andra killar i klassen, för er som inte vet är runkabulle: 6 personer runkar , sen sprutar man på bullen den som sprutar sist får äta bullen..

hur som hälst så körde vi de o ja förlorade, dock så blev ja ganska glad att ja gjorde de :oops:

Jag har alltid trott att det där med att någon har "runkat bulle" är en skröna, alltså en vandringshistoria som har gått runt i åtskilliga år och som inte är sann. Men jag börjar fundera, någon kanske faktiskt har gjort det?
Det kanske bara är så att jag har svårt att tro det, eftersom jag själv aldrig skulle kunna tänka mig att göra något sådant. Tycker det verkar totalt vidrigt. :eek:
Ok, om någon tycker att det är spännande eller kul eller vad som helst, så är det ju upp till den. :)
 

friendly

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det e äcklig smak på sperman men skulle vilja pröva tänk att bli tvingad av att äta en bulle med massa spärma på från tio stycken. Jag vill!!!

Snarare sperma med bulle

Go glad
 
Toppen