Runkinspiration

Jonas Svensson

Ny medlem
Ålder
49
Kön
Man
Hej.

Vet inte vad ni tycker men älskar när man hittar något nytt att runka till, som en ny genre eller producent.. exempel Publicagent och så vill du runka till allt du kan hitta, eller som när man var yngre och upptäckte Gianna M.. satan blev manisk att hitta allt med henne.. :) oj vad jag runkat till henne.

Till saken, kan vi tipsa varandra om nya porrstjärnor, finns det svenska? eller någon skön amatör som lägger ut på porrsidor eller annat. ordet är fritt :)

onanym76

Välbekant medlem
Kön
Man
Bra idé, men samtidigt väldigt subjektivt vad man går igång på och inte. Själv har jag sedan länge tröttnat på vanlig mainstream-porr med modellsnygga tjejer och där varje sexscen är densamma, tjejen/tjejerna suger kuk, sedan knullas det i extremt tempo i alla hål och avslut med ansiktssprut. Sedan finns så klart undantag med sådant som fortfarande är jävligt hett. Mycket grejer som länkas in i trådarna här är ganska mycket "meh", det gamla vanliga, om du frågar mig, men det finns guldkorn också så klart.

Jag tycker det är bättre om man hittar något som kittlar fantasin, hellre aktörer som är amatörer eller semiproffs, spännande situationer, rollspel som görs på ett övertygande sätt, och över lag sådant som känns mer äkta. Det blir jävligt mycket sexigare på något sätt. Så, vad jag kan tipsa om mer generellt, om man vill utforska mer, och hitta sin grej så att säga, är att t.ex. kolla en sajt som jag har länkat till många gånger i mina olika inlägg. Som sajten själv skriver, är den en helt moralfri sida, och allt material laddas upp av dess användare. Om man bara kan ignorera thumbnails på videoklipp som innehåller mer extrema grejer (tänker inte ens nämna vad som kan finnas där), så är det relativt lätt att hitta mer av samma sak eftersom användarna där brukar länka vidare till andra klipp eller vet vad den eller den tjejen heter så att man kan söka och hitta mer, och det finns ofta hela gallerier och grupper som samlar en massa relaterat material, mer material från samma aktör osv.

Runkanu

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Hej.

Vet inte vad ni tycker men älskar när man hittar något nytt att runka till, som en ny genre eller producent.. exempel Publicagent och så vill du runka till allt du kan hitta, eller som när man var yngre och upptäckte Gianna M.. satan blev manisk att hitta allt med henne.. :) oj vad jag runkat till henne.

Till saken, kan vi tipsa varandra om nya porrstjärnor, finns det svenska? eller någon skön amatör som lägger ut på porrsidor eller annat. ordet är fritt :)
:D(y)(y)

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man
Toppen