Det är helt otroligt vad kåt man kan bli....jag har varit otroligt kåt hela dagen och onanerat tre gånger men jag är fortfarande jättekåt...har skaffat en ny härlig dildo som har kraftig vibb så den blir väl använd nu...Bäst är det att sitta gränsle över den och gnida klittan samtidigt som händerna leker med bröstvårtorna...kan komma flera gånger på raken om jag sitter så.
Så det blir snart en pirrig och våt stund till, kanske flera gånger till ikväll. Det är så härligt med såna här våta och kåta dagar...häromdagen onanerade jag i en provhytt. Det var så upphetsande att stå där med handen nedstoppad innanför trosorna och låta fingret rotera i snabb rörelse över klittan och veta att det fanns folk utanför och bredvid...kan ju säga att det gick väldigt snabbt så kåt var jag.
Nä nu ska jag ta fram min supersköna dildo och må gott en stund..
Hej Svej
Så det blir snart en pirrig och våt stund till, kanske flera gånger till ikväll. Det är så härligt med såna här våta och kåta dagar...häromdagen onanerade jag i en provhytt. Det var så upphetsande att stå där med handen nedstoppad innanför trosorna och låta fingret rotera i snabb rörelse över klittan och veta att det fanns folk utanför och bredvid...kan ju säga att det gick väldigt snabbt så kåt var jag.
Nä nu ska jag ta fram min supersköna dildo och må gott en stund..
Hej Svej