Så tjejer, vad har ni får planer och visioner för 2022?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som frågan säger.

Vad har ni får planer för 2022? Sexuella och vanliga planer? :)

Min första är att flytta ihop med JM. Jag har som gillat att bo själv och ha friheten med egen lägenhet, men insett att jag bor mer hos honom än mig själv. Var i lägenheten före jul och insåg när jag fann ett lager damm på diskbänken att det kanske inte är värt att ha kvar lägenheten enbart för att åka dit och städa...

Andra är att våga utmana mig själv mer sexuellt, nu har jag en partner som har mycket mer erfarenhet än mig själv så det kan bli ett spännande år. Vi har pratat om sexklubbar eller parklubbar bland annat, men nu får vi ju se hur det blir med pandemin.

Tredje är att jag ska hoppa fallskärm!! Något jag alltid velat göra, men inte blivit av. I sommar händer det.

Såå...era planer? :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Framtiden ser rätt dyster ut med sjukdomar, miljöhot, krigsförberedelser och antidemokratiska strömningar. Så jag tänker älska och knulla så mycket jag hinner innan jorden går under.
Pessemist, jovisst.....

Ja framtiden ser ju inte så speciellt ljus ut ska jag erkänna. Man kanske bara ska börja leva för dagen och njuta av saker så mycket det går?
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror jag ska ta tag i det här singellivet och försöka göra något åt det
Har varit skönt i åren det varit men känner att det är dax med en förändring.

Ja jag fick ju in förändring 2021, men har även jag tyckt det varit skönt att vara själv. Till den milda grad att jag till och mer var tveksam till mitt nya förhållande. Tycker lite synd om JM då jag nog känts lite "kall" många gånger när vi började prata om vårt förhållande. Varit mycket att jag inte är redo, eller att jag måste få ha mitt "space". Så han har varit väldigt tålamodig.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker att pandemin äntligen är över! Att jag med alla får festa igen och bli lite extra vild för att starta om kroppen och hjärnan från alla timmarna framför en dator.
Inga planer på partner just nu, gillar singellivet just nu men det vet man ju aldrig hur det blir.
Delar boende i visserligen stort hus men att (nästan) aldrig fått vara helt ensam i två år, har hindrat mig från att ha onani och porr dagar och det har jag saknat en del, att lägga en hel dag med snusk och leksaker ser jag fram emot...
Tror sommaren bara blir på bästkusten i år...klippor sol och snyggingar.
Ingen fallskärmshopp men kanske prova MC kort...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker att pandemin äntligen är över! Att jag med alla får festa igen och bli lite extra vild för att starta om kroppen och hjärnan från alla timmarna framför en dator.
Inga planer på partner just nu, gillar singellivet just nu men det vet man ju aldrig hur det blir.
Delar boende i visserligen stort hus men att (nästan) aldrig fått vara helt ensam i två år, har hindrat mig från att ha onani och porr dagar och det har jag saknat en del, att lägga en hel dag med snusk och leksaker ser jag fram emot...
Tror sommaren bara blir på bästkusten i år...klippor sol och snyggingar.
Ingen fallskärmshopp men kanske prova MC kort...

MC-kort låter ju som en plan. Jag har funderat på det, men skulle antaglige ha ihjäl mig. Ramlar nog som det är på en vanlig cykel och en motorcykel hade antagligen inneburit att jag blivit en del av statistiken.
 
Toppen