Sex i vattnet?

toadi

Ny medlem
Kön
Man
är det nån som har provat att ha sex i vattnet, när ni är vid en sjö och badar och så vidare...
Pratade med min flickvänn nyss och en av hennes högsta drömmar är att ha sex när hon och jag är vid en sjö och badar mitt i natten...
Så ja tänkte fråga om nån har provat.. och isåfall hur var det?
tack på förhand
En nyförälskad toadi...:)
 

toadi

Ny medlem
Kön
Man
Hörde idag att det är jätte lätt att få baksug i vagina och anal när du har sex under vattnet? stämmer det värkligen?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag har provat och kan rekommendera det varmt. Vi har inte märkt några tråkiga sidoeffekter.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
kan rekomendera det både i dagsljus och på natten ;)
Positiv känsla är att i vatten känner man sig tyngdlös mm.
Sedan är känslan att bada naken sexig...tänk om någon kommer...typ:p
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Defintivt nåt som rekommenderas!

Kan bara instämma i den förtjusande fröken sambo-tjejs åsikter...tyngdlös...naken...mmm!!

Är ju grymt lätt att ha sex på lite mer befolkade badplatser oxå...grymt upphetsande att glida in när man har andra människor runt omkring sig!!
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
kan rekomendera det både i dagsljus och på natten ;)
Positiv känsla är att i vatten känner man sig tyngdlös mm.
Sedan är känslan att bada naken sexig...tänk om någon kommer...typ:p

Jag instämmer helt med dig, sambo-tjej, med enda undantaget att jag inte bryr mig om utifall jag blir påkommen med att bada näck.:)
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
kan rekomendera det både i dagsljus och på natten ;)
Positiv känsla är att i vatten känner man sig tyngdlös mm.
Sedan är känslan att bada naken sexig...tänk om någon kommer...typ:p
Håller med dig till 100%
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
jag blev av med oskulden i vatten och det var inte helt fel :)
 
Kön
Man
Jag har ett härligt minne från en icke så välbesökt insjö. Sambon och jag hade svettats en hel dag, men svalkan glädjen halkan tyngdlösheten i att älska under midnattssolen gjorde det till ett minne för livet
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
det e underbart men det kan vara svårt att hålla temot uppe när det ska till att komma så då bör man kanske knulla klart på strandkanten..superskönt och sexigt!!
 
Toppen