Sexlaksak par

Acke666

Medlem
Kön
Man
Hej! Jag funderar på att köpa lite sexleksaker som jag och min fru ska använda. Vad har ni för tips?
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Beror vad ni gillar. Tycker båda om vibrationer så finns en hel del roliga saker. Jag gillar min magic wand bäst, sen vill jag alltid bli penetrerad. Gärna i två hål, så då måste man köpa hem en dildo också.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har kollat lite på en magic wand . Lutar att det blir en sån. Ska även fundera på en dildo, som jag kan använda på henne medans hon suger mig.

Finns även attachments till wands som fungerar på killar. Jag kan annars rekommendera bara ett bra glidmedel att leka med, det kommer man långt med. Sen så skulle jag även tipsa om att låta henne vara med när du köper dildo, så hon kan välja både form och storlek. Det kan bli lite avtändande om du drar fram en stor ådrig sak som hon inte alls går igång på. :p
 

Acke666

Medlem
Kön
Man
Finns även attachments till wands som fungerar på killar. Jag kan annars rekommendera bara ett bra glidmedel att leka med, det kommer man långt med. Sen så skulle jag även tipsa om att låta henne vara med när du köper dildo, så hon kan välja både form och storlek. Det kan bli lite avtändande om du drar fram en stor ådrig sak som hon inte alls går igång på. :p
Väntar lite med leksakerna. Jag har köpt intim massageolja som jag tänkte börja med.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns även attachments till wands som fungerar på killar. Jag kan annars rekommendera bara ett bra glidmedel att leka med, det kommer man långt med. Sen så skulle jag även tipsa om att låta henne vara med när du köper dildo, så hon kan välja både form och storlek. Det kan bli lite avtändande om du drar fram en stor ådrig sak som hon inte alls går igång på. :p
Så är det! Min fru vill ha en normalstor dildo som inte ens är större än min snopp. :) De stora ådriga som jag går igång på får jag hålla på med utan henne. ;)Märkligt att det oftast är vi killar som tänder på stora ådriga kukar/dildos.:whistle:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Så är det! Min fru vill ha en normalstor dildo som inte ens är större än min snopp. :) De stora ådriga som jag går igång på får jag hålla på med utan henne. ;)Märkligt att det oftast är vi killar som tänder på stora ådriga kukar/dildos.:whistle:
Med det sagt så är det i avdelningen "Sexleksaker för henne" som de stora dildosarna finns på olika sexleksakssajter...:unsure:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ursäkta sent svar! Oljan var kanon, det var en blandning av intim och massage olja som mottogs mycket bra. Det hela startade med en ryggmassage som fortsatte neråt mot rumpan. Sen kan ni fantisera om resten
Synd jag är så dålig på att fantisera. Det hade varit så trevligt med att få en berättelse om vad som hände....
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ursäkta sent svar! Oljan var kanon, det var en blandning av intim och massage olja som mottogs mycket bra. Det hela startade med en ryggmassage som fortsatte neråt mot rumpan. Sen kan ni fantisera om resten

Härligt! Olja är trevligt och kroppsmassage kan verkligen få mig i "mood" snabbt om det är rätt person. Nu får du bara introducera leksaker också när du oljemasserar. Hon kommer älska det! :)
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Beror vad ni gillar. Tycker båda om vibrationer så finns en hel del roliga saker. Jag gillar min magic wand bäst, sen vill jag alltid bli penetrerad. Gärna i två hål, så då måste man köpa hem en dildo också.
Magic wand och dildo är guld. Ifs mest för mig men med en partner som gör det och går igång på det då blir det för båda. Fast mest för mig. :giggle:
 
Toppen