Sidan onanera.se

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Är det fler än jag som har svårt att komma till sidan? Står något om certifikat som gått ut.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Fakta är att SSL-certifikatet har gått ut. Det är något som ägarna, det vill säga @administatören måste hantera.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Fick backa datum för att kunna komma in på sidan. Hoppas problemet löser sig snart
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer in via datorn efter att jag har accepterat riskerna med att fortsätta till sidan. Men inte via mobilen som jag brukar nyttja för att vara online här smidigare..
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kom in efter att ha accepterat risken två gånger. Någon ansvarig måste uppdatera certifikatet.
Synd, det gör att många inte vill gå in på "vår" trevliga sida.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Upplevde "Felmeddelande" under helgen, men idag onsdag morgon, den 10 maj 2023, loggade jag in som vanligt.

Skönt att det funkar normalt igen.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..fick världens chock i lördags..slaknade direkt..min gamla lapsnopp sjunger på sista versen så trodde det berodde på den men texten om certifikat hit & dit tydde ju på något annat.. alla anvisningar förstod jag inte ett jota av..har varit datorfri sedan då så blev ju glad idag när sidan verkar funka igen. .:p BOIING!!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
...gick ej att komma in igår kväll heller - men då kom bara en text "servern kan inte hittas" inget om certifikat å skit... :unsure:

..men idag gick det plötsligt bra igen..:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen