Skärmsläckare

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Apropå diskussionen om kukbilder:

Jag läste nånstans att skillnaden mellan män o kvinnor är tydlig i deras val av skärmsläckare i mobiler och datorer. Män skulle köra på bilmärken och lättklädda flickvänner; medan kvinnor skulle föredra bilder på barn och blommor och skogsbackar (inte pojkvänner! ;)

Stämmer det på dig? Själv har jag haft en gullig unge som skärmsläckare i mobilen ett tag nu...

Vad har du i mobilen/datorn?
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Har nästan alltid haft en helt grå bakgrund.
En snygg tjej gör att jag inte kan koncentrera mig på det jag ska.
 
G

Guest

Gäst
Stämmer in på mig... En orkidée som skärmsläckare på datorn och på mob finns två söta barn... :)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Gör ett nytt försök lite mer seriöst;)

Har en härligt grå bakgrund med ett enda erotiskt ord på! "Telia"

Använder telefonen för att ringa på behöver därmed en telefon med bra
HF (radio) egenskaper vilket de nyare inte längre har.
Avstår gärna från en mus i displayen bara jag kan ringa och skicka sms.
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har "mina bilder" som rullar. Som bakgrund har jag faktiskt ett kort på min pojkvän:oops:. Så det kanske stämmer på mig också.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
På denna dator hemma har jag 'Starfield' kanske inte direkt sexxigt;) men då hoppas jag i alla fall att varje pixel på min LCD blir berörd, men nu var det ett tag sedan den gick igång...
Bakgrund har jag en bild jag tagit med digitalkameran som jag redigerat och om du tänker lite savann (afrika) tigerfärger, sandfärg, torrt gräs i skönt tygmönster-aktig variant i ett subtilt mönster så kanske du kan tänka dig lite hur den ser ut.

På jobbet har jag bara mitt alias som skärmsläckartext, dock inte det som jag har här, som vobblar med årtalet och så. Inte heller så sexxigt... Bakgrund en snygg vit bil. Kanske inte allt för bra med en naken tjej då kunderna kommer ;)

På mobben så har jag bara en 'svart' skärm i typ skärmsläckarläget, alltså inget så den ser ut att vara avstängd. inte ens klockan syns.
Som bakgrund har jag en animerad logga som säger något typ lite muntert men vet inte exakt, men med två smileys som rullar. drar nog skapligt med batteri dock...

Så sammanfattningsvis så kan jag säga att jag bara en bil-bild... Så jag har inte direkt någon killig scrsaver eller bakgrunder. Och den sexigaste bakgrund som jag har haft är nog en tjej i långklänning som håller i en bärbar dator. Så inget naket har varit många minuter på sånna stälen i min dator.
phhuuu lite långt? (obs, det var en retorisk fråga...;))
 
Toppen