Skönt att klättra

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Hitta en gamla tråd när jag sökte här på siten om klättring i rep och lyktstolpar för att se om någon annan också upplevt det samma sköna känsla som jag. Minns att jag tyckte att klättring i rep och lyktstolpar var en fantastik njutning. Uppenbarligen är det så då fler skrivit om fenomenet både i det i flera trådar.

Nu är det länge sedan jag klättrade på det viset men det kanske skulle vara värt ett försök att hitta nåt hängande rep nånstans. Jag minns att jag tyckte det var så otroligt skönt att klättra i rep och lyktstolpar. Det var en härligt pirrande känsla som spred sig i hela kroppen. Jag ville bara fortsätta klättra när jag kommit ända längst upp och fortsatte liksom att klättra trots jag inte kunde komma högre upp. Obeskrivligt skön känsla. Kom aldrig nångång på det viset, men känslan var bara att jag ville ha mer. Faktum är att jag inte prövat att klättra efter jag fått min första riktiga orgasm. Det hade kanske gått att få en härlig orgasm på det viset.

Är det nån som provat i vuxen ålder?
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Minns att jag gillade att klättra i träd och gnida kuken mot större trädgrenar när jag var liten, men inte testat som vuxen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När vi var unga 9-12år klättrade vi upp till en koja vi byggt i skogen. Vi gjorde det för att vi hade ett gäng porrtidningar där och skulle runka tillsammans. Kojan blåste ner från trädet, byggde inte upp den igen det flesta hade nu börjat runka i avskildhet.
De som hade flickvän påstod att de låg med varandra varje dag. Var väl sådant man sade så länge man var oskuld.
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Ja, jag kommer ihåg när jag var ung så fanns en stolpe som jag ”klättrade i” eller rättare sagt höll mig fast mer händerna och gjorde ”klättringssrörelser” med benen tills satsen sprutade i byxorna. Var otroligt skönt och en intensiv orgasm.
Har inte provat på nu men tror allt det skulle vara skönt.
 
Toppen