Skönt på porrbio

Transfer

Medlem
Kön
Man
Följande kanske kunde ligga under rubriken "Lustiga spermaincidenter" också. Nåväl...

Skulle åka till Stockholm å jobbets vägnar och bo på hotell vid centralstationen. Hade besök på Manhattan i tankarna. Efter jobbet så åkte jag till hotellet och duschade och tog på mig ett par blanka tunna solbruna nylonstrumpbyxor. Över det har jag på mig byxor och T-shirt. Inget mera - förutom skor och jacka då. Jag älskar nylon och har det ofta under mina vanliga kläder. Kuken var redan halvhård i nylonet. Gick på restaurang och käkade och drack gott. Förväntan på mitt Manhattanbesök gjorde mig stenhård och jag kände förstatsen blöta ner nylonet. Betalade notan och begav mig mot porrbion. Gick in i den mörka lokalen. Härligt kåt stämning med alla porrfilmer och bås. Det är en riktigt kåt stämning därinne. Gick runt och kåtade upp mig i bås och biosalonger.

Såg en snyggt sminkad transa i kort kjol och stay-ups med fejkpattar stående i ett hörn. Gick förbi och tog mig friheten att klämma på ena skinkan. Satte mig sedan i rummet med lilla sugbänken. Tog max två minuter så kom transan in och ställde sig på alla fyra med stjärten mot mig på biograffåtöljerna precis bredvid mig. Tydligen så tolkade transan min "stjärtklämning" som någon sorts knullsignal. Såg att "hon" inte hade några trosor på sig. Drog mitt finger i stjärtskåran och kände att "hon" var ordentligt insmord. Ingen tvekan om att "hon" ville bli påsatt. Drog ner mina byxor till anklarna och mina strumpbyxor lite granna så min kåtblöta kuk gick fri och satte på en kondom. Tog ett stadigt tag om höfterna och lät min kuk trycka mot transans analöppning. Behövde inte trycka särskilt hårt eller länge innan kuken gled in. Drog ut den helt igen och tryckte in den igen. Fy sjutton vad skönt! Kände mig som en kåt, rå, brutal knullmaskin och stötte hårt och hela kuken åkte in till roten i den hala knullgrottan. Publik hade vi fått också - stod några snubbar och kollade på oss. Detta gjorde mig galet kåt och juckade vilt och hårt. Började känna orgasmen komma. Börjar med att min analöppning krampar okontrollerat skönt och sprider sig framåt till mellangården, pungen och kuken blir hård som ett stålspett. Slutligen kommer klimax och känner kuken pumpa kondomen full med sperma. Så skönt! Hela jag skakar i orgasmspasmer när kuken tömmer sig i transan. Fortsätter att jucka sakta och låter transans anal krama ur varenda spermadroppe. Drar mig ur fortfarande hård och ser att kondomen är riktigt välfylld. Vill inte stå där och fippla med min fulla kondom bland allt folk, så jag lät den vara kvar på min kuk och drog upp mina strumpbyxor och byxor. Kastar kondomen sen tänkte jag. Inte ett ord sades mellan mig och transan under hela akten.

Gick ut från Manhattan skönt tillfredställd och begav mig mot hotellet. Tänkte på att transan säkert blev påsatt av snubbarna som stod och tittade. Halvvägs mot hotellet känner jag att den spermafyllda kondomen börjar lossna från min numera slaka kuk och börjar tömma sperman i skrevet och blöta ner mina strumpbyxor. Fan vad obehagligt och bannade mig själv att jag inte drog av kondomen direkt. Kändes inte direkt som något läge att stanna i någon port och dra bort den heller. Så jag gick med snabba steg mot hotellet medan jag blev blötare och blötare i skrevet. Funderade vad jag varit med om och på något sätt gjorde minnet av transknullet och mitt spermablöta skrev mig lite småkåt igen. Började bli hård i mina blöta strumpbyxor. När jag kom till hotellrummet var jag stenkåt igen. Drog av mig mina byxor och kände en stark spermalukt som fyllde rummet. Extra uppkåtande! Mina strumpbyxor var helt nedsölade med sperma. Tog ett ordetligt tag om kuken och runkade i strumpbyxorna. Tog inte lång tid innan jag sköt en till sats i nylonet. Två orgasmer på ca en timma. Inte dåligt jobbat! Hängde upp de blöta strumpbyxorna på toaletten och somnade med ett leende. Vaknade på morgonen och kände mig riktigt kåt med tanke på gårdagens upplevelser. Tog mina spermaintorkade strumpbyxor och runkade och sköt sats nummer tre i nylonet innan frukosten. Undrar vad hotellstäderskan tänkte när hon såg mina spermaindränkta strumpbyxor hänga i badrummet sen :)
 
Toppen