Skavsår eller annan skada av för mycket onani.

Jack Off

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Är det någon mer än jag som fått skavsår eller annan skada på era könsorgan , manligt eller kvinnligt av för mycket onani? Som ung tonåring hade jag ofta skavsår och bristningar vid kukroten efter konstant och hårdhänt onani. Det var på höger sida av kuken, precis där den där köttiga biten på handflatan bakom lillfingret slår i på neråt-draget. Det var ofta en sårskorpa där, som jag brukade pilla bort, men det läkte långsamt. Till slut fick jag ändra handfattning och koncentrera mig på övre delen av kuken och ollonet så att det kunde läka ordentligt. Jag var nog väldigt ung tror jag för jag minns att jag var rädd at den skulle bli infekterad och ramla av. Hur har ni misshandlat era kön?

Cumbaths

Välbekant medlem
Är det någon mer än jag som fått skavsår eller annan skada på era könsorgan , manligt eller kvinnligt av för mycket onani? Som ung tonåring hade jag ofta skavsår och bristningar vid kukroten efter konstant och hårdhänt onani. Det var på höger sida av kuken, precis där den där köttiga biten på handflatan bakom lillfingret slår i på neråt-draget. Det var ofta en sårskorpa där, som jag brukade pilla bort, men det läkte långsamt. Till slut fick jag ändra handfattning och koncentrera mig på övre delen av kuken och ollonet så att det kunde läka ordentligt. Jag var nog väldigt ung tror jag för jag minns att jag var rädd at den skulle bli infekterad och ramla av. Hur har ni misshandlat era kön?
Känner igen mig helt och hållet i din beskrivning och att detta hände oftare när man var nybliven onanist och entusiastiskt ville pröva den nyfunna användningen av ens penis så ofta och så länge som möjligt. Ont i armen fick man också! :LOL:

Efter hand så förbättrades tekniken och man kunde växla grepp, enbart smeka ollonet etc etc med allt bättre resultat.

Leppy

Aktiv medlem
Hah, fick skav bara nu förra veckan så känner igen mig. Brukar främst använda dildos etc dock så risken för skav framtill är inte lika stor

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jo, allt har man fått skavsår efter frenetiskt runkade ibland. Oftast när jag har maratonrunkat, typ 6-8 timmar i sträck.
Har också råkat ut för att kuken, dagen efter ett maratonrunk, varit extremt svullen, precis som att huden och skinnet på kuken blivit extra tjockt.

Toppen