Slynor och horor

AndLargbg

Välbekant medlem
Ledsen göra dom flesta av er besvikna

Men jag har bara en fundering. Det är ofta i trådar och vid direkt kontakt med folk här man får höra alla tjejer är horor eller slynor. Detta för att dom ofta kanske tilltalar personen eller att dom har kläder som framhäver vissa delar av kroppen mer än andra.

Jag är seriöst rätt trött på att dessa i mina ögon ganska patetiska människor kallas allt för slynor och horor. Är jag ensam? Har svårt tro detta.

Bara för att en tjej tex framhäver sina bröst gör det inte henne till en hora och högst troligt skulle hon inte vilja ta i vissa här i forumet ens med tång även om hon fick duktigt betalt.

Varför är det kul kalla folk så?

PeterBengtsson

Aktiv medlem
Ålder
53
Jag håller helt med. Kallar aldrig tjejer för den typen av ord. Blir direkt avtändande.

Ibland har jag kontakt med nån kille i chatten här som kallar tjejer sånt. Även refererar till min tjej som "din slyna". Då slutar jag ha kontakt med dem.

RunkGubbe

Välbekant medlem
Ledsen göra dom flesta av er besvikna

Men jag har bara en fundering. Det är ofta i trådar och vid direkt kontakt med folk här man får höra alla tjejer är horor eller slynor. Detta för att dom ofta kanske tilltalar personen eller att dom har kläder som framhäver vissa delar av kroppen mer än andra.

Jag är seriöst rätt trött på att dessa i mina ögon ganska patetiska människor kallas allt för slynor och horor. Är jag ensam? Har svårt tro detta.

Bara för att en tjej tex framhäver sina bröst gör det inte henne till en hora och högst troligt skulle hon inte vilja ta i vissa här i forumet ens med tång även om hon fick duktigt betalt.

Varför är det kul kalla folk så?
Kan inte fatta att man ens vill använda sådant språk om tjejer/kvinnor så håller absolut med dej.

Toppen