Smakar du på din försats?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite lustigt egentligen att det kallas "sats" då det inte är något som direkt sprutar ut eller kommer satsvis.
Ibland lätt att förväxla med en sprängfylld prostatas småtömningar i samband med edge-ing.
Det är ju snarare ett stilla flöde, större eller mindre beroende på person, med en hal karraktär och som blöter ner dina kalsonger, före, men ibland också efter utlösning. Har en helt annorlunda smak än sperma eller prostata, nära nog smaklös.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Smaken av försatsen är uppkåtande. Men jag vill också framhålla LUKTEN som alltid är en bidragande faktor till att onani är så skönt. Alla sinnen får sitt liksom. När näsborrarna fylls med ljuvlig kåtsås arom och man ser sitt bultande ollon på väg att spruta samtidigt som orgasmen kommer rullande…..underbart! Särskilt med riktgt bra porr till!
Håller med om att lukten gör att det blir mer upphetsande. Det kommer aldrig försats för mig vid "vanlig" onani, bara när jag använder dildo. Ju större dildo desto mer försats, kuken blir hårdare och jag försöker få tag i försatsen och slickar gärna i mig. Blir riktigt porrigt då! Det luktar rejält med knulla i badrummet efter ett tag.
 
Last edited:

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Alltid. När jag leker med dildos så slickar jag i mig allt som kommer ur kuken. Ibland hela satserna.

Men om jag får utlösning så svalnar intresset och kåtheten fort och då går det inte. Vet inte varför…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Alltid. När jag leker med dildos så slickar jag i mig allt som kommer ur kuken. Ibland hela satserna.

Men om jag får utlösning så svalnar intresset och kåtheten fort och då går det inte. Vet inte varför…
Samma med mig att lusten helt försvinner efter orgasm. Vet inte heller varför det är så, men en del av oss, framför allt män, har det problemet. Andra kan tom behålla ståndet.... Livet är orättvist ibland!
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantiserar om att hitta använda och fyllda kondomer ute på någon rastplats eller någon avstickare som man kan leka med :love:
Du gör nog bäst i att låta det stanna vid en fantasi. Det som finns i gummit är en sanslös soppa av allsköns bakterier, som med förtjusning förökat sig miljontals ggr i den utmärkta näringen. Lycka till - smaklig måltid!
:sick:
 
Toppen