smeker mig...

donnan

Ny medlem
Kön
Man
jag smeker mig själv nu och jag vill bara att ni ska vet att jag blir rejält våt att läsa ert snack här...mmm...

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Hej hå, en till cybersex tråd vi få.

;)

Too many captains keep on steering us wrong

donnan

Ny medlem
Kön
Man
blir ännu mer kåt när jag läser det.. tänker komma efter jag skickat detta..är jävligt nära...

donnan

Ny medlem
Kön
Man
...nej, det kanske inte heller är ett forum att ha cybersex på heller..( mer av ett disskutionsforum???) ha ha ha... men tack för allt!

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Jag har svårt att greppa detta alltså...ni får ursäkta.. :)
Några personer skriver en mening var ett par gånger...och plötsligt blir de såååå kåta av att tänka
på varandra? Oh...my... cybersex?? You gotta be kidding me... Har ni inte större 'krav' än
så här för att bli tända? To each his/her own...förvisso...men...haha...jag fattar inte :p

Att man blir kåt av en längre berättelse eller beskrivning fattar jag...läs bara Bellas inlägg.. ;)
Men...men...humm... *smyga ut*

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)

donnan

Ny medlem
Kön
Man
ok Andyg, säger du så... hittade denna trevliga sida först idag, så jag vet inte riktigt läget...men; vilket kap denna sida va... och du, Lolliboy, hoppas du får en riktigt skön orgasm snart! gonatt

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Jo...jag vet ungefär...men när man är på den "nyktra" sidan så ser det rätt fattigt ut ;)
Just när det är ett forum och inte snabba meddelanden, så vill man skriva mer / ha mer att
läsa mellan gångerna liksom.. men så länge som det är skönt så.. :)

---

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Jadå. Men om han eller hon vill ljuga om sitt kön så kan jag inte påstå att jag bryr mig :)
Jag vet tjejer som brukar säga att dom är killar för att slippa alla jobbiga jävla killar...

---

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Originally posted by Lolliboy

Jag vet tjejer som brukar säga att dom är killar för att slippa alla jobbiga jävla killar...
Jag bara ler :), jo ibland skäms man för sitt kön när man ser vilka idiotiska tilltag en del killar gör...

Men vill någon ljuga om sitt kön här så varsågod, uppenbarligen roar det båda parterna ;).

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Originally posted by Lolliboy

Jag bara ler :), jo ibland skäms man för sitt kön när man ser vilka idiotiska tilltag en del killar gör...

Men vill någon ljuga om sitt kön här så varsågod, uppenbarligen roar det båda parterna ;).

Den ena parten är nog mer road just nu än den andra :D

Men faktum är att det inte bara är killar som beter sig som svin, det finns många tjejer också. Har man sin MSN öppen får man tydligen vara beredd på både det ena och andra. Det är svårt att sätta sig in i hur jobbigt det kan kännas för en tjej ibland. Men när man blivit utsatt för en tjej som ringt och trakasserat en, inte sagt något utan bara hört henne andas en stund och sedan lagt på...och detta pågår en längre tid...så tycker man det är rätt läskigt..minst sagt.

Nu hade telesamtalen inte något med MSN-idioterna att göra...men jag drar till mig idioter överallt [:(!]

---

Toppen