Smisk är ett stort intresse.

Obeyme

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en man på 26 år som de senaste åren fastnat mer och mer för att ge tjejer smisk på stjärten och har utövat det regelbundet i mina två senaste förhållanden. Jag är sträng men ändå kärleksfull i min relation till tjejen, jag tycker om att använda såväl handen som ett bra ris.

Jag mår helt enkelt bra av att av att lägga min fasta hand över tjejens uppfostran och stjärt. Tycker om att strängt säga till tjejen att ta av sig byxor och trosor och vika ihop dem fint och sedan komma och lägga sig på mage över mitt knä så jag kan berätta att jag kommer att smiska henne eftersom hon varit olydig. Medan jag berättar om det som väntar brukar jag ömt smeka hennes stjärt och säga att hon behöver det för sitt eget bästa. Jag tycker om att daska hennes stjärt, få känna hur stjärten blir varm och veta att det svider på hennes skinkor..

Jag tycker även om att säga åt tjejen att gå och lägga sig på sängen där jag redan lagt ett par kuddar som hon ska ha under sina höfter. Jag säger åt henne att dra upp sin kjol över höfterna och sen drar jag av henne trosorna. Jag säger åt henne att svanka med ryggen och puta fint med stjärten och låter henne sen ligga så en stund. Hon ska fyllas av skamkänslor av att ligga med både stjärten och könet blottat för mig. Jag säger åt henne att ligga kvar medan jag går för att hämta riset..

Jag vet inte riktigt varför jag skriver här på forumet, jag vill nog bara försöka få en bild av hur vanligt det är att tjejer tycker om att ta emot smisk. Mina två tjejer brukade uttrycka det som att de fylldes av ett skönt lugn och mådde allmänt psykiskt bra efter varje tillfälle de fått smisk.

Om någon tjej känner igen sig så skriv gärna, det skulle vara kul att utbyta tankar kring ämnet. Jag har som sagt några års erfarenhet men det behöver inte du ha för att höra av dig. Ha det så bra nu!

*Uppför dig annars får du smisk*
 
Toppen