Snälla hjälp mej

mad_sug

Ny medlem
Kön
Man
snääla svara på det här jag är desperat!
jag har märkt att jag har små knåttror innanför förhuden! Lite som utslag men mycket mindre! snälla svar är det nåt farligt eller behöver jag inte bry mej:sleep:

Push it hard!
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Jag har också sådanna.. det e nån slags fettkörtlar eller något sånt. Helt normalt. Men e du orolig så gå till en läkare eller något sånt. Jag vet ju inte hur just dina ser ut :).

Alla gör det, alla ska.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Låter som talgkörtlar och ska vara vad jag hört helt ofarliga. Men kanske lika bra att du kollar dig för säkerhets skull.
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Sitter dom precis på underkanten av ollonet och ingen annan stans så är det tveklöst talgkörtlar..


___________
Stay hard!
 
G

Guest

Gäst
Tycker det låter som den där nya könssjukdomen... sprids via luften, så små bakterier att dom tar sig genom jeanstyg, obotligt. Vanliga symptom är att penis minskar i storlek och obehagliga "hugg" kan förekomma i testiklarna :(
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by grabb27

Tycker det låter som den där nya könssjukdomen... sprids via luften, så små bakterier att dom tar sig genom jeanstyg, obotligt. Vanliga symptom är att penis minskar i storlek och obehagliga "hugg" kan förekomma i testiklarna :(

Haha...eller hur? Men man behöver inte gå till läkare iaf!
Det är bara att vänta så ruttnar penis och faller av självmant.

[}:)]

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

mad_sug

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by grabb27

Tycker det låter som den där nya könssjukdomen... sprids via luften, så små bakterier att dom tar sig genom jeanstyg, obotligt. Vanliga symptom är att penis minskar i storlek och obehagliga "hugg" kan förekomma i testiklarna :(

Jag hoppas att du skoijar!!!!
sånt kan väl inte finnas!!!

Push it hard!
 

Mr_Fredde

Ny medlem
Kön
Man
... nej den där har jag ochså hört talas om en så länge har 49 penisar ramlat av... men det e klart det ... är bara lätt obehalgigt så oroa dig inte
; )

Nice! Får man klämma?
 

Mr_Fredde

Ny medlem
Kön
Man
ps ... jag va kanse inte fult alvarlig...
men om du är orolig så gå och kolla up det på motagningen... bätre att vara säker en osäker...
: )

Nice! Får man klämma?
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Äsch...skärpning folk. Sånt här är en av de vanligaste frågorna som ställs till sexspalter eller ungdomsmottagningar. Utan att ens höra hälften så kan man säga att det är 99.99% chans att du är fullt normal. Sök på "fråga doktorn" eller ngt, så ska du se den frågan i drivor. Om det inte gör ont, är missfärgat, blöder osv så är det bara att koppla av. Det finns säkert sånt där på min snopp också om man orkar kolla efter och fundera och klura. Men det är sånt man gör i din ålder, sen orkar man inte bry sig längre utan fattar att saker ser underliga ut ibland bara :)

Du får väga känslan av osäkerhet mot känslan av pinsamhet att gå och fråga skolsköterskan. Om det första tar för mycket av din energi så får du känna efter om det är värt att fortsätta lida. Men som sagt, sök på www.google.se och du kan hitta beskrivningar och förklaringar på det mesta. Basera sen ditt beslut på de fakta du har, din känsla och ditt mod.

Du kanske har en kompis du kan fråga om han har liknande?


---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 
G

Guest

Gäst
Lolliboy dra inte så förhastade slutsatser, risken är ganska stor att det är nån allvarlig böldsjukdom.
 

Mr_Fredde

Ny medlem
Kön
Man
hahahaha
lol
den va skön grabben
; )
men skolsköterskan är nog det bästa altenativet hon kan nog svara på den utan att det e så pinsamt...

Nice! Får man klämma?
 

runkgalning

Ny medlem
Kön
Man
har också det men har "petat" upp dom och egentligen är det bara små vita saker som ser ut som mjäll. ingen fara asså
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag tycker inte det är speciellt snällt att driva med de unga och oerfarna som dessutom är väldigt rädda!
Skärpning om jag får be!

Precis som Gizza säger så låter det som talgkörtlar.
Men om du är väldigt rädd att det ska vara någon typ av sjukdom så tycker jag att du ska vända dig till ungdomsmottagningen, jag lovar att du kommer må mycket bättre efter att du har fått ett svar, oavsett om det skulle vara en sjukdom eller inte, skulle det mot förmodan vara vara det så är jag övertygad om att det går att bota den.
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
elakheter kan vara underhållande .. tur att det alltid finns sötnosar som kan lugna dom unga..

live to ride!
 
Toppen