Sommar kapitel 5-6

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Kapitel5

Plötsligt så smäller det till och en blixt lyser upp, himlen öppnar sig och det börjar spöregna.
Till vagnen, säger jag.
Vi rusar upp till vagnen och jag slår på full värme. Tjejerna får varsin filt att värma sig med och vi grabbar kryper ner i sovsäckarna.
Så sitter vi och pratar ett tag, delar på en dricka.
Vi måste hem säger Lotten.
Ingis bekräftar detta att det är matdags, som tur är så har det slutat regna.
Tar på oss lite värmande kläder och med dom ner till båten, står där och tittar när dom ror ut. Dom stannar upp och drar upp sina tröjor så att brösten kommer fria, smeker sig själva.
Hör Hasse sucka , tittar på honom och ser att han tar fram kuken, runkar den .
Tjejerna fnittrar innan dom ror i väg.
Vi syns på lördag, säger Lotten innan dom försvinner ut.
Hasse står men kuken i handen och en seg droppe hänger från den.
Blev kåt av att se dom .
Jag med, kuken står som ett spett, säger jag och ta ut den i det fria.
Ser skönt ut, tror jag ska runka av mig.
Jag med.
Tittar på Hasses kuk när han runkar, det droppar kåtsafter för jämnan innan det går för honom, jag känner hur det drar sig samman och jag kommer jag med.
Någon kommer , säger Hasse.
Fort in med kuken i byxan
Hej säger en främmande man när jag känner sperman pumpa mina byxor fulla.
Vet ni vart campingen ligger.
Ja, gå stigen till höger, säger jag och pekar.
Hasse skrattar och pekar på mina byxor, det har visst blött igenom lite.

Vi går upp till husvagnen, plockar fram lite ved som jag har ligger torr under vagnen. Tänder en liten brasa där vi senare grillar lite korv. Blir en lugn kväll innan vi kryper ner i varsin ända på husvagnen.

Kapitel 6

Vaknar tidigt att det är varmt i vagnen, solen gassar på. Går ut och låter morgon urin rinna i det fria. Ordnar lite frukost, då hör jag att det Hasse har vaknat.
Han sticker ut sin nuna i dörren, gäspar och säger.
Är så kåååt.
Gör något åt det då.
Mmmmm.
Så här?
Ja, bra lösning.
Han tar ett stadigt grepp om kuken och runkar, det bara skvätter försats. Tar inte lång stund innan jag ser hur ollonet sväller och en sperma stråle träffar mig på benet. Han stönar och pumpar ut sin lust i det fria innan han sätter sig ner och låter urin rinna sakta utmed trappan.
Jag sitter själv och pillar på min kuk vilket räcker för att känna ilningen i pungen, hur ollonet sväller och försatsen sakat rinner ner på gräset.
I kväll bastu, säger jag.
Då måste vi fylla på öl förrådet.
Vi får cykla ner till stan och fixa det, behöver lte mat med.
Frukost och slappa först.
Japp.
Det blev en lugn dag, var och handlade. På kvällen blev det lite öl och korv. Går ner till bastun som redan är i full fart. Går in och möts av en torr varm luft. Det var mörkt i bastun så man såg knappt vart det fanns plats, morsar till och berättar vem vi är Brer ut våra handdukar innan vi tränger oss ner.
Grabben bredvid mig viskar i mitt öra, är ni nakna?
Jag bekräftar det och förstod inte frågan riktig.
Känner en hand som smeker mig på låret och upp mot pungen, den tar ett tag kring kuken som sväller upp. Sträcker ut min hand mot personen bredvid, känner låren. Drar försiktigt handen uppåt, möts av ett par byxor. Smeker utanpå byxorna och känner en kuk som spänner ut dom. En ganska lite sådan men hård. Försiktigt lyfter jag på byxlinningen och sticker ner handen, pillar försiktigt på ollonet som raskt sväller och fyller min hand med sperma.
Han reser sig och försvinner ut ur bastun.
Viskar till Hasse.
Dom har kläder på sig.
Har dom kläder på sig i bastun säger han högt.
Det går ett sus genom bastun, några reser sig och går ut. Tror dom flesta gått ut när vi också knallar ut. Alla vänder sig mot oss, där står vi som gud skapat oss.
Ingen säger något utan bara stirrar på oss. Då tar en dam mod till sig och tar av sig baddräkten, tar inte lång stund innan andra följer efter. Nu står vi alla nakna och ingen säger något, ser att en del grabbar har svårt hålla ståndet nere.
Den största herren med den minsta pitten säger.
Ingen vågade ta första steget, nu dricker vi öl.
Ska sitta fint, sitt på handdukarna. säger jag.
Det blev en trevlig kväll där jag fick undervisa hur man bastar genom att hälla vatten. Vi var nog inte hemma förrän på morgonen och ganska onyktra. Somnar i solstolarna utanför vagnen.
 
Toppen