Sov över hos tjejkompis

razzamatass

Ny medlem
Kön
Man
Vi låg i hennes dubbelsäng och jag började runka på överslafen så att det gungade lite, sen hörde jag små onaniljud nerifrån underslafen och frågade efter en stund om det var lugnt att jag onanerade. Nej, det skulle kännas konstigt bla bla bla.
Var hemma hos en annan kvinnokompis, vi kollade på tv undetr hennes täcke och jag onnade när hon somnat men pklötsligt vände hon sig och låg nära mig och jag såg att hon onnade under täcket.
Så för att förenkla allt frågade jag henne om det var ok att onna när hon somnat, -Nej för personligt.
_Men kära kvinnor vad är det för dubbla budskap, VA?
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag har somnat mellan två tjejkompisar i en dubbelsäng, naken, på fyllan. När jag vaknade hade jag stånd och klev ur sängen för att gå till toa för att göra något åt det, då kom jag på att jag har ett gyllende läge, ställde mig således i dörröppningen och runkade. Åsynen av två fina kvinnor i bh och torsor gjorde att jag kom mycket fort. Jag sprutade på golvet. Senare under morgonen när jag vaknade hade jag fortfarande bakiskåtheten och berättade vad jag gjort för tjejera. Jag hade aldrig gjort detta om jag inte visste att de var sexuellt "lössläppta". Tjejerna tog emot det med småflin och tyckte på skoj att jag var dum i huvudet. Någon vecka efter detta blev jag påkommen av en av tjejerna när jag knullade med den andra, det är härligt med lite "lösa" tjejer.
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Mitt ex. hade lite cirkus för sig under täcket i smyg (trodde hon alltid)vid några tillfällen, och jag frågade varje gång om jag skulle hjälpa till, varpå hon började snarka jättehögt och låssas sova.
När hon trodde att jag sommnat började det andas tungt igen och jag kunde klart höra safterna smacka.
Jag tror hon tände rätt kraftigt på att göra det så pass nära mig, och ändå bara låta det förbli en "egen hemlis". Så jag lät henne tro att jag inget märkte. Det mäktigaste av allt detta var att dan efter var vi båda tok kåta och hade djuriskt bra och skön sex. Det hände en 4-5 gånger under tiden vi var ihop, och jag kan faktist tänka på det än i dag och bli upphetsad av detta lilla rollspel.
 
Toppen