sovande

Ragge45

Medlem
Kön
Man
Min tjej ligger ofta på sidan och sover, någon gång ibland så har jag pullat henne och sedan försiktigt tryckt dit kuken...det är så upphetsande/spännande så det behövs bara några juck så går det utan att hon vaknar...
har funderat om hon inte borde känna något,iallafall på morgonen så borde hon ju upptäcka att det är sperma där..eller??

heimat

Medlem
Kön
Man
Aldrig funderat på att söka hjälp?
Sexuellt utnyttjande/våldtäkt säger det ej nått?

Men det är väl bara dina fantasier som skriver och då är det ju iaf ofarligt.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Sovande låter väldigt dumt. Men att pilla lite på henne precis innan hon somnar till brukade jag göra, hon blev sjöblöt och flög ganska så snart på mig. Hon frågade alltid vad tricket var, men skvallra inte för då kanske nån berättar för hennes nya...

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag som tjej tycker det låter helt omöjligt att någon skulle kunna sova sig igenom det. Är du säker på att hon inte låtsassover? I övrigt tycker jag nog inte att du ska fortsätta, som heimat sade så kan det tolkas som utnyttjande om hon inte är medveten om det, men framför allt så kanske hon inte VILL att du ska hålla på sådär och det är ju meningen att hon ska kunna ha förtroende för dig när hon sover bredvid dig. Inte så schysst att hålla på sådär med sin tjej, va. Men kolla upp om hon verkligen inte är vaken för jag fattar inte hur någon inte kan vakna av det.

Toppen