Spermaslynan...

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag satt högst upp i trapphuset och väntade. Hon bodde på översta våningen och jag satt ovanför översta våningen, vid dörren till vindsförråden. Jag hade bara en t-shirt på mig och satt och lekte med kuken.
Ungefär tjugo minuter efter att han kom gick han ut genom dörren igen, då hade jag suttit där i nästan tre kvart.
Jag smög ner för trappan och lyssnade så ingen av grannarna på översta våningen var på väg ut, sen snabbt in genom dörren. Jag gick rakt bort till sovrummet och slängde av mig t-shirten på vägen.

Rummet var nedsläckt bortsett från två svaga lampor i fönstren. Hon låg på sängen med särade ben och uppdragna knän. Jag kände lukten av honom, det luktade kuk och sperma. Hon log åt mig när jag kom in, jag satte mig sidan om henne och vi hånglade djupt en stund. Jag började kyssa henne ner över brösten, de stora tunga brösten hängde åt sidorna när hon låg på rygg. Jag kysste och slickade hennes bröstvårtor, hon darrade i kroppen av kåthet. Jag kysste vidare ner över den runda mjuka magen, ner mot fittan. Hon var ganska öppen och kladdig. Det rann lite sperma ur henne och hon var även kladdig på den lilla fittbusken.

Jag började slicka rent, först det mesta i busken och sen resten av fittan. Han hade sprutat rätt rejält, det rann ur henne medan jag slickade och sög. Jag slickade till jag inte kände mer sperma och ställde mig sedan på knä framför henne. Kuken var svullen och alldeles ådrig, jag var redan på gränsen att komma. Jag drog med ollonet i skåran några gånger och gled sedan in. Hon var öppen och blöt så jag kom till botten på andra jucket. Hon var alldeles för skön och jag kände att det inte skulle funka så länge. Jag juckade på några hårda djupa stötar och sprutade sedan i henne.

Vi låg kvar så en liten stund, sedan kysstes vi igen. Jag kände att min sats började rinna ut, så jag drog mig ur och neråt för att slicka rent igen. Jag slickade i mig min varma kladdiga sats ur henne, vi kysstes och kladdade lite med sperman tills hon var ren. igen. "Tack min lilla spermaslyna, detta måste vi göra om".
 
Toppen