sprutet kommer var?

microcf

Ny medlem
Kön
Man
tja alla... lite ny här så vet inte ifall jag får
fråga detta här eller över huvudtaget på forumet... men försöker iaf :)

vart gillar ni killar att spruta??
eller...
vart gillar ni tjejer att få sprut?

munnen, slidan, analen, ansiktet, brösten, fötterna, händerna eller
någon annanstans??

själv tycker jag att "det finaste" är att få komma i slidan...
oavsett preventiv medel eller ej... dock utan kondom...
det känns bara som att det är där som man ska komma :)

berätta gärna vart ni gillar och varför inte bara
vart... mer intresserad av varför ni gillar ett visst ställe :)

// MC
 

biff

Medlem
Kön
Man
jag gillar att komma i fittan och i munen.
Varför för att det är så jävla skönt.
 
Kön
Man
Jag gillar att få sprut överallt! Gärna över fittan, magen, brösten och ansiktet! :p Att få sprut just i ansiktet samtidigt som jag själv kommer är underbart!! [}:)]

Att få sprut i fittan är också helt OK, men då är det bästa att man KÄNNER att han pulserar och sprutar. Fast jag gillar verkligen att SE när det kommer!

Innan jag fick mina barn tyckte jag det var skönare att få sprutet i fittan... Nu är jag väl lite "rädd" att det ska ta sig och bli ett barn till... [:0]
 

Corm

Medlem
Kön
Man
I fittan är skönast att komma. Så omslutet och skönt. Plus att man inte behöver torka upp efter sig : p. Och efter att microcf sa det så kan jag nog hålla med om att det nog faktiskt känns som att det är där man ska komma :p.
 
Kön
Man
Originally posted by Corm

I fittan är skönast att komma. Så omslutet och skönt. Plus att man inte behöver torka upp efter sig : p. Och efter att microcf sa det så kan jag nog hålla med om att det nog faktiskt känns som att det är där man ska komma :p.

Ja, det är bekvämt för er killar som slipper torka upp sperman... Men det är lite tråkigare för oss tjejer som får sova på kladdet... Vi ÄTER ju inte precis upp saggen med fittan...;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det e goast att spruta på brösten, skinkorna å ansiktet
men även gott att fylla en kvinna med satsen.. ååå va gött

Men killar va lite gentlemanamässiga!
sprutar ni i dem så byt plats så ni får ta "våta fläcken"
å ha en handduk eller en t-shirt redo när de börjar se ut att tjejen
vill torka bort sprutet... SKÖT ER!





Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med Fröken Höger, mindre kladd för den som sprutar möjligtvis. Det är inte ni som behöver försöka ta er till toaletten med sperman rinnande längs benen..;)

Vill gärna ha det i munnen, tycker om smaken och känslan. Men va sjutton, för min del får han komma i princip vart han vill, bara han kommer, då blir jag mer än nöjd!! Att känna hur det går för min partner inne i mig, WOW!!!
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Munnen helst, men sedan kroppen, typ brösten och ansiktet. I fittan tycker jag känns helt menlöst, jag märker det inte ens (och jag har aldrig märkt av att det runnit ur mig heller när jag rest mig, men jag vet att många talar om det), men om det är bäst för honom så inte mig emot. :)
 

batman

Medlem
Kön
Man
Best når man styrer med hånda selv: Første sprut i ansiktet, så i munnen mens man selv holder i kuken og styrer.
 
Toppen