Stånd hela tiden.

Vixie

Medlem
Kön
Man
Tja, jag har ett litet "problem" och det är att när jag är naken får jag stånd direkt eller efter några secunder. Man har ju sett andra som kan gå nakna utan att få stånd och till och med stå vid en halvnaken tjej utan att få stånd. Det är så här att fall jag är t.ex hemma och går naken om jag är själv eller inte så får jag stånd efter typ 2 sekunder fast om jag duschar med andra killar efter träningen så får jag inte stånd. (Kanske bara för jag inte är lagd åt det hållet). Men har ni några tips på hur man kan "bestämma" över sin penis fall den ska står eller ej när man inte gör något sexigt eller liknande. Det är skönt att kunna gå runt utan att få stånd hela tiden. Man kan ju tänka på äkliga saker och då dör ju penisen direkt men jag vill ju inte gå runt och tänka på något äckligt hela tiden. Så vad kan man göra? :sleep:
 
G

Guest

Gäst
Inte att göra så mycket... är inte farligt att man är hård. Klart blir man hård typ i badhuset eller gympan i skolan är ju jobbigare fast det verkar ju inte du ha problem..

rätta till jeansen och var glad :)

Tja, jag har ett litet "problem" och det är att när jag är naken får jag stånd direkt eller efter några secunder. Man har ju sett andra som kan gå nakna utan att få stånd och till och med stå vid en halvnaken tjej utan att få stånd. Det är så här att fall jag är t.ex hemma och går naken om jag är själv eller inte så får jag stånd efter typ 2 sekunder fast om jag duschar med andra killar efter träningen så får jag inte stånd. (Kanske bara för jag inte är lagd åt det hållet). Men har ni några tips på hur man kan "bestämma" över sin penis fall den ska står eller ej när man inte gör något sexigt eller liknande. Det är skönt att kunna gå runt utan att få stånd hela tiden. Man kan ju tänka på äkliga saker och då dör ju penisen direkt men jag vill ju inte gå runt och tänka på något äckligt hela tiden. Så vad kan man göra? :sleep:
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Inte att göra så mycket... är inte farligt att man är hård. Klart blir man hård typ i badhuset eller gympan i skolan är ju jobbigare fast det verkar ju inte du ha problem..

rätta till jeansen och var glad :)

Ja det är ju en fördel med att inte få stånd i badhuset eller gympan ju.

Hehe ja det får jag väll göra. Lättar nog upp det hela :)
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var tonåring blev min kuk hård hela tiden.
Jag blev kåt av att ha tighta jeans på mig o fick en rejäl bula i brallorna.
Lite jobbigt att runka flera gånger om dan ibland, men skönt.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Hur ofta har du gått omkring naken? Jag tror att det kan vara en vanesak och att man i början kan tycka att det är lite tändande, varesig man vill eller inte.
Jag kan dra ett exempel när jag började sova naken. Nytt, spännande på något sätt. Pitten stod väll mest hela tiden och jag tänkte att det aldrig skulle gå.
Nuförtiden sover jag i regel naken, utan att andra delar av mig vill vara vaken.
 

Svanten

Ny medlem
Kön
Man
Jag har exakt samma problem. Jag kan inte vara naken någon längre tid utan att få stånd. Ibland dristar jag mig till att försöka sova naken vilket alltid resulterar i stånd och onani och till sist på med rena boxers. Jag förstår precis vad du menar. Jag har ALLTID morgonstånd, jag runkar typ jämt för att jag har stånd så ofta.

Ibland, när jag är helt fokuserad på annat kan jag klara av att vara naken utan att få stånd. Typ om jag läser en bok eller nåt liknande i sängen. Annars blir jag kåt så fort jag klär av mig i stort sett. Tror inte det är mycket att göra åt, bara onanera och ha sex bäst man kan.
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Ja tack för svaren jag har ju itne varit naken ett bra tag så jag får vara naken mer och se hur det blir sen. Sova naken kan man ju också testa med. Tack så mycket!
 
G

Guest

Gäst
Jag sover naken och det är ju för jävla skönt! Vad beträffar stånd så har jag märkt att eftersom jag jobbar på ett järnverk med en massa machogubbar som är håriga som gorillor de flesta av dem och jag är rakad( och inte speciellt hårig för övrigt heller) så får jag stånd stup i ett i duschen just för att jag är rakad(man känner sig extra naken på nå vis).... Det är ju både härligt och jobbigt på en gång.... :oops: Man vill ju inte visa sig med ståkuk direkt, men det är ju bra att den funkar.... :D Halvstyv har den ju varit ibland när man klivit ur duschen ibland men ingen har sagt nåt även om jag vet att det är en bög som byter om med mig och hans ögon har ju tindrat lite extra..... Tror nästan att han är rakad också. Vi har bytt om i samma rum i 20 år och han har alltid smugigt som fan med handduken som gömt allt .... [:cool:]
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Tja, jag har ett litet "problem" och det är att när jag är naken får jag stånd direkt eller efter några secunder. Man har ju sett andra som kan gå nakna utan att få stånd och till och med stå vid en halvnaken tjej utan att få stånd. Det är så här att fall jag är t.ex hemma och går naken om jag är själv eller inte så får jag stånd efter typ 2 sekunder fast om jag duschar med andra killar efter träningen så får jag inte stånd. (Kanske bara för jag inte är lagd åt det hållet). Men har ni några tips på hur man kan "bestämma" över sin penis fall den ska står eller ej när man inte gör något sexigt eller liknande. Det är skönt att kunna gå runt utan att få stånd hela tiden. Man kan ju tänka på äkliga saker och då dör ju penisen direkt men jag vill ju inte gå runt och tänka på något äckligt hela tiden. Så vad kan man göra? :sleep:


Förstår ditt dilemma men visst är det skönt att gå omkring med ståkuk. Men lugn, det går över med tiden.
 
Toppen