Stjäla smutsiga trosor, OBS inte att ha dom på sig!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
De äldre doftar mer de yngre lite fräschare, är så klart olika på kvinnorna. Själv så föredrar jag lite äldre men det är även mer intressant om man inte vet vems trosor det är.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Det är min erfarenhet också. Jag gillar yngre bäst.
Jag hyrde ett hus en vecka på Gotland för några år sedan. Där hittade jag ett par använda string i sovrummet. Givetvis sniffade jag i dem och runkade, de luktade så härligt
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
De äldre doftar mer de yngre lite fräschare, är så klart olika på kvinnorna. Själv så föredrar jag lite äldre men det är även mer intressant om man inte vet vems trosor det är.
Jag skulle nog föredra att veta vem trosorna tillhör. Om man är hemma hos någon och har turen att hitta kvinnans trosor och sniffa i dem. Att sedan se henne och förnimma doften av hennes kön i trosan skulle göra mig mer upphetsad. Jag besökte en fd kollega som jag var betuttad i, hemma hos henne för ett par år sedan. Grämer mig enormt att jag missade att besöka toan och se efter om där fanns några trosor. Hade varit så himla gott att få sniffa och känna doften av henne, speciellt nu när jag vet att jag aldrig kommer att varken komma intill henne sexuellt, eller chansen att sniffa trosa... Har tyvärr inte den kontakten med henne längre.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta började i yngre tonåren, min lillasyster tror hon var tolv jag var nog fjortonår, skulle ha vad hon kallade pyjamas party. Jag fick stanna i källaren där fanns mitt rum toalett med dusch och tvättstugan. Min mamma kom ner med en tvättkorg full med tjejernas trosor, de flesta sov i ett nattlinne eller en lång t-T-shirt. Alla var inte blöta och hade nästan ingen lukt men fanns fem av åtta som hade luktade underbart. Kände ingen syrrans trosor behövde inte dem nu när jag hade några om hennes vänninor. Mamma knakade på dörren ville in i tvättstugan, hade kommit tre gånger så hade inte stånd just då. Öppnade dörren jag sade att jag var hård i magen, vet inte ifall mamma trodde mig hon kanske tjänade igen lukten av pojk sperma även om jag inte sprutade några mängder i den åldern.
Detta hände bara en gång men väckte mitt intresse
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Detta började i yngre tonåren, min lillasyster tror hon var tolv jag var nog fjortonår, skulle ha vad hon kallade pyjamas party. Jag fick stanna i källaren där fanns mitt rum toalett med dusch och tvättstugan. Min mamma kom ner med en tvättkorg full med tjejernas trosor, de flesta sov i ett nattlinne eller en lång t-T-shirt. Alla var inte blöta och hade nästan ingen lukt men fanns fem av åtta som hade luktade underbart. Kände ingen syrrans trosor behövde inte dem nu när jag hade några om hennes vänninor. Mamma knakade på dörren ville in i tvättstugan, hade kommit tre gånger så hade inte stånd just då. Öppnade dörren jag sade att jag var hård i magen, vet inte ifall mamma trodde mig hon kanske tjänade igen lukten av pojk sperma även om jag inte sprutade några mängder i den åldern.
Detta hände bara en gång men väckte mitt intresse
ja du har då vart med om allt :)
Men varför tjejer i yngre tonåren dvs minst 13 skulle ha pyjamasparty utan trosor på sej kan man undra. Och sen kan man ju oxå undra varför din mamma skulle komma ner o tvätta dom. ja funderingarna är många men dina tankar är ändå kul på något vis.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
ja du har då vart med om allt :)
Men varför tjejer i yngre tonåren dvs minst 13 skulle ha pyjamasparty utan trosor på sej kan man undra. Och sen kan man ju oxå undra varför din mamma skulle komma ner o tvätta dom. ja funderingarna är många men dina tankar är ändå kul på något vis.
Låter suspekt nästan men det är min åsikt
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det var åtta tjejer på mellan 11-13år, alla
tjejer var väl inte utan trosor med hade kanske bytt eller var utan. Att mamma kunde tänka sig att tvätta deras trosor med vår tvätt är väl inte så underligt, då hade de rena underkläder nästa dag.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det var åtta tjejer på mellan 11-13år, alla
tjejer var väl inte utan trosor med hade kanske bytt eller var utan. Att mamma kunde tänka sig att tvätta deras trosor med vår tvätt är väl inte så underligt, då hade de rena underkläder nästa dag.
Hur länge höll detta pyjamasparty på egentligen eftersom tjejerna inte tagit med sig underkläder så det räckte, utan att din mamma skulle behöva tvätta?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Klart att de kunde tagit med sig underkläder hemifrån, men när mamma ändå skulle tvätta tog hon deras underkläder också. Sedan är det ju så att tjejer och kvinnor gillar ju att prova varandras kläder, kanske inte så roligt med smutsiga trosor. Ifall någon hade fått mens vet jag inte min lillasyster fick sin ca ett halvår efter detta tillfälle.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Klart att de kunde tagit med sig underkläder hemifrån, men när mamma ändå skulle tvätta tog hon deras underkläder också. Sedan är det ju så att tjejer och kvinnor gillar ju att prova varandras kläder, kanske inte så roligt med smutsiga trosor. Ifall någon hade fått mens vet jag inte min lillasyster fick sin ca ett halvår efter detta tillfälle.
Men snälla..... inte provar väl tjejer varandras trosor? Inte i den åldern i alla fall... Den här historien har du nog drömt...
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Detta började i yngre tonåren, min lillasyster tror hon var tolv jag var nog fjortonår, skulle ha vad hon kallade pyjamas party. Jag fick stanna i källaren där fanns mitt rum toalett med dusch och tvättstugan. Min mamma kom ner med en tvättkorg full med tjejernas trosor, de flesta sov i ett nattlinne eller en lång t-T-shirt. Alla var inte blöta och hade nästan ingen lukt men fanns fem av åtta som hade luktade underbart. Kände ingen syrrans trosor behövde inte dem nu när jag hade några om hennes vänninor. Mamma knakade på dörren ville in i tvättstugan, hade kommit tre gånger så hade inte stånd just då. Öppnade dörren jag sade att jag var hård i magen, vet inte ifall mamma trodde mig hon kanske tjänade igen lukten av pojk sperma även om jag inte sprutade några mängder i den åldern.
Detta hände bara en gång men väckte mitt intresse
Underbart, blir kåt och avundsjuk
 
Toppen