Stor latexdildo

baratitta

Ny medlem
Kön
Man
Fick möjlighet att prova en rejäl latexdildo på min fru i helgen. Efter inte alltför mycket övertalning gick hon med på det. Lite sugen på att prova en riktigt stor var hon nog. Hon var rejält uppkåtad och blöt (vi knullade en stund först) när jag långsamt lät den stota 22 cm latexdildon nosa sig in i grottan. Så smångingom tog hon den i hela sin längd och jag körde ut och in som om det skulle ha varit min kuk. Hon njöt - det råder det inget tvivel om - men hon skäms lite för att erkänna det. Hon gav en hel del njutningsfulla stön ifrån sig och det gick för henne ordentligt, men hon upplevde orgasmen som annorlunda. Efteråt sa hon att hon gillar en riktig kuk bättre eftersom den "svarar" när man klämmer åt. Latexdildon kändes för stum, tycker hon.

Är det någon som har tips på någon dildo som "svarar" när fittan klämmer om den?
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Var med om samma sak med min sambo, men i vårt fall var det en enorm gurka. Och hon gick ordentligt, men vill inte vara med om det igen. Hon tyckte också det var annorlunda, men skönt, det tyckte hon det var. Tog inte lång tid innan det gick för henne också.

Tyvärr kan jag inte rekommendera ngn stor dildo..
 

baratitta

Ny medlem
Kön
Man
Min fru sa faktiskt att man kanske kan lära sig att känna på ett annat sätt - eller någonting i den stilen. Det kanske är värt att prova en gång till trots allt - någon gång när hon är riktigt kåt - och det är hon ganska ofta ;)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
maila vilken sexshop som helst och fråga, de har nog god koll på sortimentet. Så är det om möjligt enklare att hitta, sen om det finns normalånga med bredd är ju en bra fråga, annars köp en rejäl en.
 
Toppen