Strap-on, vad ska jag köpa?

  • Thread starter WickedPussyCat - stängd på egen begäran
  • Startdatum
W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
Nån här som har testat att ha sex med strap-on?

Har testat att både ge och få, rätt häftigt :D
Är dock less på att remmarna alltid ska sitta konstigt och obekvämt, eller att harnessen ska vrida och vända på sig! [:(!]


Just nu är jag ute efter en mindre strap-on, inte över 15 cm(!)
tips någon? :p
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Du gillar inte remmarna. Testa ett par latex trosor eller vad det nu heter. Ett par som har dildo. Det finns ju många sorter, dom som täcker mycket av kroppen och dom som täcker lite. Det finns dom som har springa för klittan och det finns dom som inte har det. Ja bara att välja och vraka.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är lite nyfiken på detta också efter att ha blivit introducerad till pegging av Herrarna i detta forum. Men det verkar finnas ett antal och det verkar vara svårt att få den att sitta bra....någon som kan dela erfarenhet med mig?

Sen undrar jag om det finns någon som ger mig stimulans medans jag "jobbar" så att säga...
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
En kompis sade att hon fick stimulans av trycket mot fittan, om den satt rätt.

Det blev aldrig av att hon peggade mig, tyvärr. :unsure:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag är lite nyfiken på detta också efter att ha blivit introducerad till pegging av Herrarna i detta forum. Men det verkar finnas ett antal och det verkar vara svårt att få den att sitta bra....någon som kan dela erfarenhet med mig?

Sen undrar jag om det finns någon som ger mig stimulans medans jag "jobbar" så att säga...
Nytt rekord i grenen "Deep digging"! 14 år och 10 dagar sedan föregående inlägg i tråden. :ROFLMAO:
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Haha! Det här forumet uppmanar verkligen till det, med alla uppehåll över åren!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nytt rekord i grenen "Deep digging"! 14 år och 10 dagar sedan föregående inlägg i tråden. :ROFLMAO:

Bättre sent än aldrig? Haha


Jag är lite nyfiken på detta också efter att ha blivit introducerad till pegging av Herrarna i detta forum. Men det verkar finnas ett antal och det verkar vara svårt att få den att sitta bra....någon som kan dela erfarenhet med mig?

Sen undrar jag om det finns någon som ger mig stimulans medans jag "jobbar" så att säga...

Tror det finns de som lite är byggda som ett ”L” så du själv också har något inuti dig samtidigt. Har för mig någon sa att de också sitter bättre.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag är lite nyfiken på detta också efter att ha blivit introducerad till pegging av Herrarna i detta forum. Men det verkar finnas ett antal och det verkar vara svårt att få den att sitta bra....någon som kan dela erfarenhet med mig?

Sen undrar jag om det finns någon som ger mig stimulans medans jag "jobbar" så att säga...

Du tänker nog på Feeldoe. Jag har en sådan hemma. Den var skön de första gångerna men numera är den alldeles för liten.
Och tjejen tyckte att den var svår att ha kvar i sig då den är ganska tung. Man måste kvalificera sig till VM i underlivsknip för att hålla kvar den sade hon. Men numera finns det liksom trosor/selar att ha på sig för att göra det lite enklare.
Hon tyckte annars det var en skön känsla när ”klumpen” rörde sig mot g-punkten under knullandet.
Numera används den för att ge henne DP. Jag trycker in den i mig istället så att den kan jobba i hennes röv medans min kuk jobbar i hennes fitta. Och samtidigt får jag en lätt prostata-massage av ”klumpen”. ;)
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är lite nyfiken på detta också efter att ha blivit introducerad till pegging av Herrarna i detta forum. Men det verkar finnas ett antal och det verkar vara svårt att få den att sitta bra....någon som kan dela erfarenhet med mig?

Sen undrar jag om det finns någon som ger mig stimulans medans jag "jobbar" så att säga...
Det finns ju dildos utan straps som heter Feeldoe där den hålls fast iom att den ena änden är som en liten fist inne i fittan.
 
Toppen