Styrka på orgasmen?

G

Guest

Gäst
Ja som frågan lyder... Vad påverkar styrkan och hur skön er orgsam är?

Beror styrkan på hur kåta ni är?
Gör start- och- stop tekniken att orgasmen blir häftigare?
Kan ni känna på er innan orgasmen hur häftig den kommer att bli?

Puss jenni nyfiken :D;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kul fråga! :)

Jag brukar få de skönaste orgasmerna när jag har en extra skön fantasi. Och är riktigt kåt. Men om jag känner det innan orgasmen, tjaa-aa det kanske är om jag är riktigt hård:oops:
 

martinkink

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Ja som frågan lyder... Vad påverkar styrkan och hur skön er orgsam är?

Beror styrkan på hur kåta ni är?
Gör start- och- stop tekniken att orgasmen blir häftigare?
Kan ni känna på er innan orgasmen hur häftig den kommer att bli?

Puss jenni nyfiken :D;)

Min erfarenhet är att orgasmen blir starkare om jag är stimulerad mentalt. Ju mer tänd jag är och ju längre jag varit tänd ju starkare. Som kille är jag stimulerad av vad jag ser (män är som regel visuellt orienterade).
 

mr_sugar

Ny medlem
Kön
Man
Vad påverkar styrkan och hur skön er orgsam är?

Hmmmm.... det är inte en lätt fråga, faktiskt. Jag kan säga att det brukar vara skönare då jag runkar än då jag har sex. Men det kanske säger mer om mitt sexliv än min orgasm, haha. Vet du vad är konstig? Om jag kommer (cum? vet inte ord på svenksa, haha) tre eller fyra gånger under en dagen, dem sista orgasm är starkaste. Väldigt start och skönt.

Vad gör den skönare också är om jag runkar ganska länge, liksom en timma. Då bli det stark och skönt och mycket mycket sprut ;)
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Mentala biten är grymt viktig. Är man inte kåt skulle Paris Hilton kunna komma in i vita spetsunderkläder utan att nåt händer (...Nja...kanske inte!!), men är man på humör blir det hela så mycket skönare.

Har man varit kåt länge blir det oxå riktigt skönt när man kommer...långrunk eller att ha sex länge gör ju orgasmen tio ggr skönare!
 
S

Stremer (slutat på egen begäran)

Gäst
Man ska vara stimulerad mentalt och hålla på länge. Start- och- stopptekniken brukar också göra att jag får skönare orgasmer :D
 

Dirty Harry

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Ja som frågan lyder... Vad påverkar styrkan och hur skön er orgsam är?

Beror styrkan på hur kåta ni är?
Gör start- och- stop tekniken att orgasmen blir häftigare?
Kan ni känna på er innan orgasmen hur häftig den kommer att bli?

Puss jenni nyfiken :D;)

Helt klart att start å stop tekninken gör ju sitt !!!
Klart att man känner att orgasmen blir häftigare
när man hållit uppe i ett par dar.Det pulserar
mycket krafftigare i pungen då!!!!:p
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Skönast fantasi= skönast orgasm. Men nej jag vet inte innan hur den kommer att kännas, ibland blir jag nästan besviken "var det inte mer än så", medans man andra gånger knappt vet vart man ska ta vägen.

Jag får skönast orgasmer ensam. Tror det har o göra med att man verkligen kan slappna av och koncentrera sig då. Blir dock lättare uppkåtad tillsammans med en kille.
 
T

Tucas

Gäst
Min sprutning blir starkare och mer utav de om jag t ex sitter och smårunkar framför datan typ i en halvtimme, kollar på porr i en halvtimme också, sen efter så lång tid brukar jag köra hårt på en porrfilm, orgasmen blir riktigt skön då !
 
Toppen