Styvsystern tittar på porrfilm

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min styvsyster Malin var nyss fyllda femtonår när detta hände själv var Calle sjuttonår även Ann-Charlotte kalkades för Lotta var Malins bäst vän hon var sextonår.

Vi var alla oskulder jag hade väl haft tillfällen men längre än till hångel hade det inte gått. Malin var född i Indien man kom till Sverige när hon var ett halvår.

Malin och Lotta och några andra vänninor hade haft en tjej kväll, mamma och pappa var hos mormor skulle vara borta i två veckor. Vi var såpass gamla att vi skulle klara oss. När de skulle ha tjej kvällen sov jag över hos våra grannar deras son var min bäste vän. Kände ju alla tjejerna men tyckte det var bäst jag inte var där.

Det hade fått tag på cider jag vet inte hur men någon bror eller syster hade väl köpt ut
Malin berättade att tittat på film, Jag frågade viken du blev Malin röd ansiktet vet inte vad den heter men det var mycket naket. Var de en porrfilm, jo det vara det svarade Malin.

Det var än scen som både hon och Lotta hade fastnat för, blev våt i trosan som hon utryckte det. Det var än bror som sprutade i sin systers trosor som hon sedan tog på sig.
Tänkte vi kunde testa det.
Aldrig sade jag att komma i dina byxor jag är din bror. Jag vet sade Malin jag tänkte du kunde görs det men Ann-Charlotte första gången sade något annat en Lotta.
Det flesta tjejerna tyckte det var äckligt men jag och Lotta blev våta i trosorna. Fast vi hade ju bara våra natt linnen på och inget under. Det Malin kallade nattlinne var en t-shirt som nådde ner över rumpan och lite till. Jag hade varit förälskad i Lotta i två år men aldrig sajt någonting så jag sade okey.


Nästa dag kom Lotta över var lite nervös.
Vi sätter igång direkt sade Malin och var snabbt naken. Tänkte att Calle kanske kommer fortare med två kvinnor än med än. Jag såg på Malin hon hade rätt hon såg mer ut som en ung kvinna var inget barn längre.
Lotta drog ner sina byxor och trosor hon hade inte i hårstrå över fittan. Har du inte fått något hår än frågade jag,
Jo man Malin hjälpte mig att raka av det i morse. Jag kände lukten av parfym men även fitta. Jag har inte legat med någon så jag tänkte att vi kan göra så att du kan smeka din kuk mot min klitoris så blir det skönt för oss båda.


Malin satt med en video kamera i ena handen och den andra mellan benen.
Jag tog fram min halvstyva kuk Lotta tog sin hand runt den och började runka. Det var den kvinna. jag älskade hennes röda naglar gjorde att jag fick snabbt ett jättestånd.
Den är större än jag minns Calle kvittrade Malin. Vi började göra som Lotta hade föreslagit Lotta vad inte helt opåverkad för hon var rejält våt. Jag försökte hålla mig men efter fem minuter gick det inte längre.
Malin såg du spruta i hennes trosor, det gjorde jag med besked.

Jag sprutade som en brandslang Lottas trosor och även byxor blev kladdiga.
Herrgud detta jag inte ta på mig sade Lotta.
Malin var arg kunde du inte sprutat lite mindre. Jag rådde inte för jag har varit förälskad i dig i två år Lotta. Jag har nog misstänkt det. Jag som bara trodde att du tyckte jag var Malins jobbiga storebror.
Det tyckte jag också. Du måste tvätta dina kläder och så får du ta och duscha Lotta och du Calle ur mitt rum.
När Lotta är ren kanske vi ska ha det skönt tillsammans. Jag visste vad Malin menade de skulle onanera. Det gjorde de tillsammans men det smekte inte varandra, de hade kysst varandras bröst men inte mer hade Malin berättat.

Två år senare hade jag och Lotta sex på riktigt det gick riktigt bra fast det var första gången för oss båda två men det är en annan historia.
 
Toppen