Tycker du ska tänka efter vad du suktar efter,din egen sons flickvän.Har själv en son,men skulle aldrig tänka tanken på att försöka få hans flickvän i säng.Tänk vilka konsekvenser det skulle få.Jag har en son på 19 år. Han har en flickvän sedan 6 månader tillbaka. Hon är 17 år och ser jävligt bra ut! Jag är så kåt på henne så klockorna stannar. Kommer snart göra nåt dumt. Hjälp!
Fantisera går ju alltid bra. Men som flera skriver, hands off!Jag har en son på 19 år. Han har en flickvän sedan 6 månader tillbaka. Hon är 17 år och ser jävligt bra ut! Jag är så kåt på henne så klockorna stannar. Kommer snart göra nåt dumt. Hjälp!
Bara ta dig samman och var den vuxna i rummetJag har en son på 19 år. Han har en flickvän sedan 6 månader tillbaka. Hon är 17 år och ser jävligt bra ut! Jag är så kåt på henne så klockorna stannar. Kommer snart göra nåt dumt. Hjälp!
Jag förstår precis hur du känner. Jag får hålla med dem som tycker att det är risky bissniss men man är ju bara människa. Jag har ingen son, bara dotter och visst kan man bli matt på henne kompisarJag har en son på 19 år. Han har en flickvän sedan 6 månader tillbaka. Hon är 17 år och ser jävligt bra ut! Jag är så kåt på henne så klockorna stannar. Kommer snart göra nåt dumt. Hjälp!
Ta det försiktigt och låt hon bli 18 sen sätter du på honJag har en son på 19 år. Han har en flickvän sedan 6 månader tillbaka. Hon är 17 år och ser jävligt bra ut! Jag är så kåt på henne så klockorna stannar. Kommer snart göra nåt dumt. Hjälp!
Bara en människa?Hur tänker du?Det är hans sons flickvän,där går en gräns man inte går över.Jag förstår precis hur du känner. Jag får hålla med dem som tycker att det är risky bissniss men man är ju bara människa. Jag har ingen son, bara dotter och visst kan man bli matt på henne kompisar![]()
Tycker du ska tänka över vad du uppmuntrar till,det är hans egen sons flickvän det handlar om.Ta det försiktigt och låt hon bli 18 sen sätter du på hon
Ta det inte så allvarligt ! Ta det med glimten i ögatBara en människa?Hur tänker du?Det är hans sons flickvän,där går en gräns man inte går över.
Tycker du ska tänka över vad du uppmuntrar till,det är hans egen sons flickvän det handlar om.
Att fantisera och drömma har ingen dött av!Tycker du ska tänka efter vad du suktar efter,din egen sons flickvän.Har själv en son,men skulle aldrig tänka tanken på att försöka få hans flickvän i säng.Tänk vilka konsekvenser det skulle få.