Tömma o glömma.

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft några kill träffar sedan jag skildes 2018 men tyvärr kändes endast någon som jag vill ha det.
Har en kompis som jag träffat flera gånger, vi umgås nakna, jobbar på huset nakna och kan sitta och kåta upp oss på kvällen. Orgasmen är inte viktigast, den får komma i andra hand. Skönast är att njuta av kåtheten, runka varandra eller bara smeka på våra kukar. Visst kan vi komma till orgasmen men är inte den vi eftersträvar.

Nu en del andra, dom har stå kuk innan dom fått av sig byxorna, dom ska suga eller runka innan jag ens fattat att dom är där. Finns inget av en kompis i dom utan bara tömma och glömma, det får vara för mig och har blivit en besvikelse även om det är skönt att "tömma".
Vad tycker ni ?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har haft några kill träffar sedan jag skildes 2018 men tyvärr kändes endast någon som jag vill ha det.
Har en kompis som jag träffat flera gånger, vi umgås nakna, jobbar på huset nakna och kan sitta och kåta upp oss på kvällen. Orgasmen är inte viktigast, den får komma i andra hand. Skönast är att njuta av kåtheten, runka varandra eller bara smeka på våra kukar. Visst kan vi komma till orgasmen men är inte den vi eftersträvar.

Nu en del andra, dom har stå kuk innan dom fått av sig byxorna, dom ska suga eller runka innan jag ens fattat att dom är där. Finns inget av en kompis i dom utan bara tömma och glömma, det får vara för mig och har blivit en besvikelse även om det är skönt att "tömma".
Vad tycker ni ?
Jag kan se njutningen i båda delar. Att vara så kåt att man knappt hinner få ner byxorna innan de suger visar på en enorm längtan efter kuk. Kanske långt uppehåll sen senast. Det kan också vara ett snabbt sätt att lätta på trycket.
Men den andra varianten är också fin. Njutningen, känna en annan varm kropp mot sin egen. Att bara ligga och njuta utan stånd är skönt. Ligga och pilla på varandra och känna hur lusten spirar och kuken växer är också skönt. Men för mig är orgasmen en höjdpunkt. Jag vill sällan ha sex med någon utan att få komma. Både jag och den jag har sex med. Det är liksom målet med sexet. Och efteråt hämta andan och bara ligga tillsammans och njuta.... Ja, sex är skönt!
 
Toppen