Tid framför datorn

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Jag sitter här och funderar, hur mycket tid jag tillbringar framför datorn egentligen ?
Ibland kan det bli flera timmar i sträck.
Ett intresse,javisst men när blir intresset ett behov som sedan blir ett beroende.

Just den här veckan då detta skrivs har jag suttit väldigt mycket framför datorn beroende på att tid har funnits.
Snittet för mig framför datorn den här veckan, 5-8 timmar/dag.Annars normalt per dag 2-4 tim

Min fråga till er onanister är.Hur många timmar sitter ni i snitt farmför datorn per dag ?
Då menar jag inte i arbete utan ren nöjessurf.
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
OjOjPusPust.......Jag är ensam i cybervärlden,ledsen:(

Jag är destå gladare över att inte vara ensam onanist i den "verkliga" världen:D

Skämt åsido ! Min kära fru tycker att jag sitter för mycket framför datorn.
men det tycker inte jag.Därför vore det intressant att jämföra vad andra har för surfvanor.:)
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
För mig varierar det men någonstans mellan 1-3 timmar per dag
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Nöjessurf? Nä, här är det pliktsurf :)

Nöjessurfandet varierar väldigt mycket. Om jag får sitta ifred kan det bli ganska länge. Om man räknar läsa tidningar, söka information osv osv skulle jag tro att det blir några timmar per dag, men som sagt - det varierar
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Sitter väl 2-4 timmar framför PC'n varje dag. Då blir det en del surfande efter informasjon pluss att jag är inne på detta forum och läser kåta inlägg.

:):p:)
 
Toppen