Tjej som kille, kille som tjej

O

openmindedXXX

Gäst
Skulle nog säga detta är en lite av en klassisk fråga☺️.
Om du som tjej, skulle vara kille för en vecka. Vad skulle du göra då?
Om du som kille, skulle vara tjej för en vecka. Vad skulle du göra då?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skulle nog utforska musen, hitta någon eller några man att ha sex med. Testa ha sex med några kvinnor. Skulle nog bli mycket onanerande så man lär sig vad som är skönt för en kvinna. Möjligtvis suga någon mans stånd. Hoppas att några skulle vilja komma inne i mig.
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade jag varit tjej för en dag så hade jag knullat så många stora svarta kukar som möjligt… älskar BBC..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skulle nog försöka ha sex med flera män samtidigt, detta gör nog inte många kvinnor men att ha en i analen en i slidan och en i munnen. Tre stycken samtidigt fyller alla hål, detta är ju en fantasi men det är ju det med att jag skulle ha ett Kvinnligt könsorgan också.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag skulle garanterat testa sex på alla sätt som går med både män och kvinnor.
Skulle verkligen vilja känna hur det känns när en man tränger in i mig. Gärna flera män samtidigt. Skulle antagligen smeka mina bröst och bröstvårtor så fort jag kom åt och även pilla o smeka musen dagarna i ända...haha
Får man bara en vecka så gäller det att passa på!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Två samtidigt i slidan, vore intressant det är ju bara en vecka men hur skulle det kännas att vara hög gravid.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Mer intressant för en kille att få bli tjej och få uppleva att när man vill ligga så finns det 100 villiga att välja på. Och att man då är härlig.

Erfarenheten för en tjej som testar att bli kille är att det är 100 som säger nej när man vill ligga. Och att man då är äcklig.

Om man är gift så är det 1 av 10 initiativ som inte leder till sex. Det borde kvinnor få prova på. Dessutom att man får utskällning för att man inte tar initiativ vid de tillfällen man skulle ha insett att hon har känt för sex.
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Skulle naturligtvis testa sex i alla möjliga former. Först skulle jag nog onanera så mycket jag orkade!
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Mer intressant för en kille att få bli tjej och få uppleva att när man vill ligga så finns det 100 villiga att välja på. Och att man då är härlig.

Erfarenheten för en tjej som testar att bli kille är att det är 100 som säger nej när man vill ligga. Och att man då är äcklig.

Om man är gift så är det 1 av 10 initiativ som inte leder till sex. Det borde kvinnor få prova på. Dessutom att man får utskällning för att man inte tar initiativ vid de tillfällen man skulle ha insett att hon har känt för sex.
det där e såååå sant, såg igår på en camshow..
En tjej asiatisk, var på nån resort.. letade upp nån helt random vit snubbe där, o sög av han helt sådär.
Dem pratade 2 min innan hon sög av han lixom..
En tjej OAVSETT hur hon ser ut kan ju ligga alltid, en kille? nej... så länge han inte ser ut som en top model eller är en douchebag är det ju i princip dött lopp desvärre.
 
Toppen