Tjejen vill inte använda sexleksaker

trollet_76

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en underbar tjej sedan ett år tillbaka
Vi har det bra på alla sätt, och bra i sängen.
Men jag skulle gärna vilja prova på lite sexlekaker.
Jag tänder mycket på det.
Tjejen är inte alls glad i det.
Hon har bara provat på det en gång. det var rätt ok, för oss båda.
Men varje gång jag har frågat om hon vill ha med dildon igen, så vill hon inte.
Jag tjatar inte, bara frågar nån gång ibland att det kunde vara kul och upphetsande att ha med leksaker.
Men hon säger alltid nej till det.
Hon är så blyg, och rädd för att prova nya saker.
Jag för min del vill gärna prova på lite olika nya saker.

Nån som råkat ut för samma situatuion, och lyckats omvända tjejen att det kan va kul upphetsande o skönt med sexleksaker?
Några tipps hur jag kan lyckas få med lite leksaker i våra underbara stunder i sängen ?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vet du om hon inte vill för att hon är blyg och kanske generad eller vill hon verkligen inte. Det är viss skillnad. Blygheten kan fixas över tiden med tillit mellan er, men om hon verkligen inte vill får du nog acceptera det. Det finns så mycket mer man kan hitta på med händer läppar, tunga, kön så ni kommer nog att ha det skönt i alla fall även om leksaker, platser, film (?) och kläder kan ge lite extra krydda.
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
vill hon inte så föreslår jag att du respekterar det...
men förstår att du tycker det är upphetsande :p


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Ibland kanske det bara är lite tid som behövs för att vänja sej vid tanken..... Så var det för mej i alla fall. Trodde jag hade en sexgalning som pojkvän första gången han föreslog att vi skulle skaffa hem någon spännande leksak! Jag ryggade den gången och nu efteråt kan jag ju se att det var blyghet och osäkerhet som var orsaken. Jag funderade mycket på det och till slut tog jag mod till mej och beställde på postorder. En mycket förvånad kille hittade ett paket under kudden en kväll och har det blivit fler leksaker sedan dess. Sexleksaker ger variation och är kul!
 

Rodge

Ny medlem
Kön
Man
Om jag ska överraska min flickvän med en dildo. Vad ska jag köpa? Marknaden är ju enorm. Nån som har något tips

Med vänlig hälsning /R
 
Kön
Man
Inget stort och spektakulärt är mitt tips. Köp en vanlig slät och tunn massagestav! Om hon gillar den kan du köpa mer avancerat.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen