Tjejers orgasmer

  • Thread starter magistern (Slutar på egen begäran)
  • Startdatum
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Hej, alla.
Tänkte bara ställa en enkel fråga:
Hur många gånger kommer tjejer i snitt vid ett knull?
Enligt min flickvän (före hon blev min flickvän) var det "en till ingen gång", men hon kommer i snitt tre gånger då vi har sex. Rekordet är sju ggr. OBS! Det här är INNAN jag kommit för första gången. Nog vet jag att jag kan hålla ut rätt länge men ändå...
Vad säger ni tjejer? Vad är "normalt"? Svar från både tjejer och killar är intressanta.
PS. Jag skriver inte detta för att skryta;), utan är faktiskt seriöst intresserad. Dessutom är det ju roligt att jämföra ens egen "skicklighet" med snittet:D. DS.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
Kön
Man
Det är mycket olika hur många gånger jag kommer! Ofta så vill man ju bara ta sig en snabbis! [}:)]
Ibland vill man älska hela dagen och då kan man ju ta sig tid på ett annat sätt...:p

Som flest har jag kommit 9 gånger "på samma gång". Men det har varit många gånger som jag kommit 2, 4, eller 7¨gånger också... :love: Lika väl som det hänt att jag inte kommit alls vid enstaka tillfällen. :love:
(Men faktiskt så kan det vara lika skönt det! Man måste inte ALLTID komma för att det ska vara skönt!!!!)

Snitt??? Aldrig räknat på det men det ligger nog på ca 1,5 - 2 kanske ungefär.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag vet inte ens om jag funderat på något snitt! Det är som Fräken Höger skriver, ibland blir det flera gången, ibland ingen gång alls och jag håller med till fullo att det är väldigt skönt i alla fall. Är väl en typisk tjejgrej att man inte måste komma, vad vet jag.

Har inte kommit så många gånger som ni skriver om, har nog aldrig haft de där riktiga maratonknullen heller för den delen:( Varför vill inte mina respektive tillbringa ett dygn eller så i sängen och bara äääääälska så mycket vi båda orkar??? Det skulle jag vilja!!
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Tack för feedbacken. Jag håller med om att bara knulla utan att komma kan vara skönt. Varför skulle förresten annars tjejer vilja knulla så pass ofta som de gör? För killar är det däremot inte så svårt att spruta... Jag är bara intresserad av vad ni anser är det "normala", som sagt.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Varierar en hel del tycker jag, från ingen alls till 3-4 per gång, men ett genomsnitt för mig ligger nog på 1-2ggr/gång. Tror det "normala" ligger på mellan 0-3 gånger (från vad jag hört från väninnor, så det är nog mest gissning faktiskt).
 
G

Guest

Gäst
Jag kommer oftasta bara en gång..men om det är riktigt bra och vi håller på lite längre kan jag få 2.Min kille är inte heller den som tillbringar nån lääängre tid i sängen tyvärr.
Är en av mina stora önskemål med..en HEL dag i sängen..
För efter första gången har jag hunnit fantisera ihop en hel del jag vill göra mer..men närrå..då e han uppe o håller på med nått annat..o jag får vänta för det mesta minst 12 h tills nästa gång :(
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Ett tips till er tjejer som vill stanna längre i sängen: Bind honom! :)
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Lena Handen- En hel dag i sängen låter inte helt fel!
tuvalu- Det är just allt snack mellan "väninnor" jag är ute efter. Så länge vi killar spekulerar är vi ju oftast helt ute och cyklar.
zephrenia- Verkligen? Det lät lågt, tycker jag.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
När det gäller att stanna länge i sängen - det är väl vad det handlar om! Jag blir förvånad över att det är flera kvinnor som inte fått det så fast de vill ha det. En bidragande orsak kan vara att mannen kommer och är sedan nöjd.

Mitt råd till mannen:

Vi män måste sluta ejakulera varje gång vi knullar. Vänja oss vid att inte spruta. Det går ut på att komma ungefär var 15;e gång man knullar/runkar. Bra att träna i runkandet. Så fort det blir för intensivt, ta en paus.

Ganska så snabbt så ökar njutningen i att knulla/runka och vara i kåtheten istället för att fokusera njutningen på sprutandet. Man får orgasmer utan ejakulation också fast det tar lite tid innan det börjar fungera.

Kvinnor uppskattar detta mycket också eftersom mannen kan hålla på länge. Då kan det bli dessa maratonknull, stanna i sängen hela dagen eller i flera dygn.

Orgier åt alla!
 

Volle

Ny medlem
Kön
Man
Jag har varit med en del tjejer och de flesta brukar komma rätt friskt. Nu är det ju inte så jättelätt att säkert veta om en tjej verkligen kommer eller inte och jag brukar inte fråga, så ett snitt kan nog bara tjejerna svara på.
Iallafall har jag aldrig varit med någon tjej som klarat så många som 9 orgasmer. Hur får man kontakt med er?! :p
Oftast tar det stopp vid 3e-4e... Sen ska det rökas, ätas eller sovas. Med förspelet borträknat så har jag nog inte fått hålla på i mycket längre än 2 timmar.. :(
Som fröken höger sa tidigare så har man ofta snabbisar och då är det rätt vanligt att tjejen inte försöker eller hinner komma.
Ibland stämmer det inte, då har ingen av oss kommit.
Jag har iallafall slutat lägga så stor vikt vid hur många ggr tjejen kommer.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag antar att jag borde vara ganska nöjd med mina orgasmer (!) Har nämligen kommit som mest kanske nånting mellan 25-30 gånger med min pojkvän på ca 30-45 min. Jag har aldrig haft svårt att komma och sen jag lärt mej få fontänorgasmer så kommer jag mer än jag nånsin gjort innan! Det är jättehärligt att få så många orgasmer, och jag blir aldrig trött heller utan hade lätt kunnat fortsätta i en evighet :)
 
Toppen