Tokkåt

myseli

Medlem
Kön
Man
Ibland blir man ju sådär härligt tokkåt.

När blev du det senast och av vad?

Själv blev jag det senast på tunnelbanan på väg hem. Det var en tjej där som - visserligen såg helt alldaglig ut - men det var något med hennes sätt. Svårt att beskriva hon såg nervös ut, flackande blick men inte rädd. Som om hon var på väg till något spännande möte. Hon utstrålade en enorm sexualitet trots helt vanlig klädsel.

Jag blev verkligen tokkåt - var tvungen att ta mig hem och onanera så snabbt som bara gick.

Härligt!

Fittsork

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag kan inte säga mer än att hon på bilden är snygg.
MEN har du tillåtelse att lägga ut en bild på henne?
Om hon kommer på dig så kan hon ju faktiskt anmäla dig.
Om det nu inte är så att det är du som är på bilden.

C

Curre777 - vill inte vara med

Gäst
Är ständigt kåt Va till köpcentret i går såg en kvinna som stod böjd över en frysdisk stälde mig mellan hyllorna körde ner handen i fickan som jag har klippt bort och tog ett stilla runk hon kände nog på sig att hon va iaktagen såg på mig en stund men sa inget.När hon gick förbi bilen på parkeringen kom hennes kommentar de va skönt va Härligt med sådana kvinnor

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Blev sjukt kåt igår när jag såg Ida (se novellen "Magisterns återkomst") på jobbet. Den otroligt sköna rumpan "tvingade" mig att ta saken i egna händer... Bokstavligen.

runkobert

Ny medlem
Ålder
69
Kön
Man
E de nån som har sett på när frun blir knullad ? Tanken gör mig riktgt kåtgalen. eller när hon lägger upp sig hos gynekologen o blir undersökt.....Härliga runkmotiv är det i alla fall;):p

Piru

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan inte säga mer än att hon på bilden är snygg.
MEN har du tillåtelse att lägga ut en bild på henne?
Om hon kommer på dig så kan hon ju faktiskt anmäla dig.
Om det nu inte är så att det är du som är på bilden.

Givetvis planerar vi inte att bli anmälda. Inge fara med bilden, dock får jag be en moderator att ta bort den lite senare framöver, föredrar personligen inte att den ligger uppe forever and ever :) Men tillsvidare så är det bara glutta på.
Lite bättre inlevelse i pirus syn och tankar!

glasse7

Ny medlem
Kön
Man
Är så satans kååååt på en tjej på jobbet.. Vill så gärna ha sex med henne men en arbetskompis är den lycklige som är ihop med henne :(

TheSandman

Ny medlem
Kön
Man
Senast var igår då jag fick reda av en tjejkompis att hon brukade fantisera om mig, självklart skicka hon utmanande bilder på sig själv också.. Tror jag satt o runka i 3 timmar efter det, och ni kan ju gissa om det var skönt när jag till slut lät det komma x)

mr me

Medlem
Kön
Man
Senast så var det väl någon gång i föra veckan, satt på bussen på väg hem och hade inte runkat på några dar. Jag hade tråkigt (långt hem) och började fantisera, det satt förstås en vrålhet tjej på andra sidan bussgången som smög in i fantasin och när jag väl kom hem så tog det inte lång stund...:p

Toppen