Har skapat en grupp på session där du kan VISA hur din penis/vagina har det just nu! Lägg till mig på session så ser jag till att du kommer med i gruppen! Man blir ju väldigt nydfiken på att SE det ni beskriver!
Härligt avslappnad och skön känsla efter en kombinerad avsugning och handjob med avslut i munnen imorse i husvagnen. Kåtheten har sakta ökat under dagen tills nu när jag smet undan till campingens omklädningsrum som ekade tom där jag la mig på rygg med en P-rulle i telefonen. Tog inte många minuter innan jag sprutade två tre sprut.
Så skönt och härligt att få runka själv ibland. Omväxling förnöjer verkligen.
Så kåt,är sugen på att runka kan in låta bli
när man ser frugans härliga bröst med stora
bröstvårtor,någon som vill runka och spruta sin sats på henne och skicka bilden till mig sen
det skulle jag vara sjukt tacksam om någon skulle göra detta
Har vart sjuk ett par veckor och har rakat mig noga varje morgon när jag duschat. Efter duschen och framåt lunch har jag smort in hela underlivet med rikligt med kroppsolja. Så mjukt och lent det är där nu har det nog aldrig varit. Så otroligt skönt! Så jag får nog säga att kuken och allt annat där nere har det rätt så jävla bra nu alltså.
Sitter på hotellfrukosten o känner kuken växa, smeker lite, ser konturen bli tydligare i jeansen, skönt utan kallingar.
Tänker på buset i bastun igår…så gott med vuxenlek….
Har på mig mina blommiga stringtrosor idag, ett par med öppen cock sleeve sydd med en tight kant som smiter åt skönt bakom ollonet. Är så jävla skönt när bara ollonet är utanför. Så känsligt! Kittlar underbart skönt vid minsta rörelse!
Har på mig mina blommiga stringtrosor idag, ett par med öppen cock sleeve sydd med en tight kant som smiter åt skönt bakom ollonet. Är så jävla skönt när bara ollonet är utanför. Så känsligt! Kittlar underbart skönt vid minsta rörelse!