Tre kinky förbjudna fantasier?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tänkte att vi inte bara radade upp våra kinky förbjudna fantasier

Jag börjar
Rape play: plocka upp en kvinna i min van och bakbinda henne och föra henne till mitt undangömda hus
Och sakta "leka" katt och råtta lek
Slita av henne kläderna och "utnyttja" henne

Yngre: min "dotter" brådmogen tonåring teasar mig
Till slut blir det allvar, kanske inte så "långt" som tänk sig...
Utnyttjar henne fullt ut...

Smisk: ouppfostrade kvinna får lära sig att lyda....




(i mina fantasier njuter alla även om de kanske inte tänk sig att de skulle sluta så..)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Kvinnlig läkare.
Undersöker prostata. Jag får stånd och utlösning

Rapeplay utomhus
På en äng hittar jag en yngre dam som solar naken med musik i öronen. Jag klär av mig smyger fram. När hon tittar upp ser hon mitt stånd. Ser rädd ut. Jag tecknar med fingret att hon ska vara tyst.
"Tvingar" henne med gester att börja suga. Binder hennes händer och stoppar hennes trosor i hennes mun innan jag omsorgsfullt knullar henne länge och väl

Trekant/Rapeplay
Jag och en kamrat tar en bunden dam växelvis. Tvingar henne till flera orgasmer. Lämnar henne utmattad av allt det sköna. Vi slänger hennes trosor. Hon får ta sig hem utan med fittan full med sperma
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Är en snäll och schysst man.. men i fantasins värld skulle jag så gärna...

Kissa henne i ansiktet när hon sitter på knä framför mig. Örfila henne för att hon spiller och inte sväljer allt...

Knulla henne riktigt hårt i röven medan hon gråter. Låta henne suga kuken ren...

"Kidnappa' henne och ta med henne ut i skogen där vi 20-30 stycken munknullar henne och fullständigt dränker hennes ansikte och hår i sperma...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Är en snäll och schysst man.. men i fantasins värld skulle jag så gärna...

Kissa henne i ansiktet när hon sitter på knä framför mig. Örfila henne för att hon spiller och inte sväljer allt...

Knulla henne riktigt hårt i röven medan hon gråter. Låta henne suga kuken ren...

"Kidnappa' henne och ta med henne ut i skogen där vi 20-30 stycken munknullar henne och fullständigt dränker hennes ansikte och hår i sperma...
Vem vet..hon kanske går i gång på lite hårdare tag..fråga?
 

Tjackkåttrosor

Välbekant medlem
Kön
Man
Incestrollspel jag en äldre dam och en ung tjej äldre man. Lek mellan alla. Smal tight sexig teen. Den äldre stora hängbröst hårig!

Att va med en kille / trans ha tjejkläder massor leksaker osv exprimentera sig fram!

En gravid med stor mage!
 
Toppen