Två ögons förförelse

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Spänning... Attraktion... Frestelsen...
Frestelsen att låta fingrarna smeka lätt längs med hennes vågade urringning.
Mod... Impulsivitet... Förförd...
Hennes yppiga bröst avtecknade sig bakom det tunna svarta chiffongtyget. Smekande former. Den långa halskedjan slingrade sig ner över hennes olivfärgade hud. Det kalla smycket svalkade henne. Hon drog sitt långa mörka hår åt sidan... Lockarna vilade på hennes bröst. Tysta, tunga andetag fick bröstvårtan att urskiljas, knappt synlig omsluten av lockar. Män, farligt förförda.
Trollbunden...Njutbar... Lockelse...
Hennes plommonkyssta mun formade runda varma ord. Ord, fria att tolkas. Hennes njutbarhet va tydlig. Tolkningarna berättade sanningen...

Sanningen om hennes förmåga att trollbinda...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Aj aj aj! Om du tror att din förmåga enbart trollbinder män, så får du passa dig för trollbundna kvinnor[}:)]
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Aj aj aj! Om du tror att din förmåga enbart trollbinder män, så får du passa dig för trollbundna kvinnor[}:)]


För att precisera min reaktion på din korta novell - du är farligt lockande och frestande även för kvinnor...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Oj oj oj!

Nu blir det spännande, två av mina favoriter i [red]samspråk[/red] i samma tråd. Blir spännande att se om samtalet fortsätter för öppen ridå.

:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj oj oj!

Nu blir det spännande, två av mina favoriter i [red]samspråk[/red] i samma tråd. Blir spännande att se om samtalet fortsätter för öppen ridå.

:p


Det finns inte mycket som jag uppskattar lika mycket som samspråk för öppen ridå....


Wilda - jag vill verkligen inte göra vår älskade Ch...besviken! Vad säger du? Skall vi ge honom vad han tål eller[}:)]
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Kanske är det en kvinna som hon lockar? Kanske är det en kvinnas två ögon som blir förförda...? ;)

(Challe är nog van att få vad han vill, han borde nog lära sig att han inte alltid kan få vad han önskar... [}:)])
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kanske är det en kvinna som hon lockar? Kanske är det en kvinnas två ögon som blir förförda...? ;)

(Challe är nog van att få vad han vill, han borde nog lära sig att han inte alltid kan få vad han önskar... [}:)])



Skulle aldrig i livet prata för öppen ridå om det enbart vore för att tillfredställa Ch...

Jag är alldeles för egoistisk för det[}:)]



Mina två ögon blev förförda av din text - och jag föreslår enbart sånt som lockar Me my self and I;)
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Kanske är det en kvinna som hon lockar? Kanske är det en kvinnas två ögon som blir förförda...? ;)

(Challe är nog van att få vad han vill, han borde nog lära sig att han inte alltid kan få vad han önskar... [}:)])



Skulle aldrig i livet prata för öppen ridå om det enbart vore för att tillfredställa Ch...

Jag är alldeles för egoistisk för det[}:)]



Mina två ögon blev förförda av din text - och jag föreslår enbart sånt som lockar Me my self and I;)

Kvinnor lockar Me Myself and I (hos mig också) ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kanske är det en kvinna som hon lockar? Kanske är det en kvinnas två ögon som blir förförda...? ;)

(Challe är nog van att få vad han vill, han borde nog lära sig att han inte alltid kan få vad han önskar... [}:)])



Skulle aldrig i livet prata för öppen ridå om det enbart vore för att tillfredställa Ch...

Jag är alldeles för egoistisk för det[}:)]



Mina två ögon blev förförda av din text - och jag föreslår enbart sånt som lockar Me my self and I;)

Kvinnor lockar Me Myself and I (hos mig också) ;)

Varför blir jag inte förvånad;):love::love:
 
Toppen