Två gånger på raken

Erik188

Medlem
Kön
Man
Skulle vilja veta hur vanligt det är att kunna spruta två gånger på samma stånd. Jag gör det rätt ofta. Man får liksom bara kämpa mot några få sekunders avtändningskänsla just när man har sprutat första gången. Men efter bara några ögonblick är man lika kåt igen och då tar det mycket längre tid och blir ett ännu bättre runk. Man bara vrålar när det går andra gången. Är det fler som ägnar sig åt samma typ av övningar?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Det har hänt att jag har kunnat fortsätta runka efter att jag har sprutat, men det har varit svårt.
Då har det som sagt tagit mycket längre tid innan man kommit, men jag vet inte om jag tycker andra gången har varit skönare än den första, kommer mycket mindre sperma andra sprutet i alla fall. :)
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jaså... jag tycker den andra gången är helt överlägsen, men visst kommer det mycket mindre sperma. Det tar ju 24 timmar för förråden att fyllas på helt, har jag för mig, så det är ju i vilket fall rätt sällan man har några maxsprut om man runkar flera gånger om dagen. :p För övrigt tappar man massa zink när man sprutar. Det är faktiskt bra att käka zinktillskott för spermaproduktionen. Inget skämt.

Nu snackar vi nästan i realtid:)


Originally posted by behappy

Det har hänt att jag har kunnat fortsätta runka efter att jag har sprutat, men det har varit svårt.
Då har det som sagt tagit mycket längre tid innan man kommit, men jag vet inte om jag tycker andra gången har varit skönare än den första, kommer mycket mindre sperma andra sprutet i alla fall. :)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte varför jag inte tycker att andra gången då är lika skön, kan ju vara så att jag inte blir lika kåt. :D
Går det att köpa zinktillskott på typ apoteket?
Inte för att jag behöver, men en kompis berättade vid ett tillfälle att han kommer väldigt lite och att han tyckter att det är väldigt jobbigt.
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Billiga zinktillskott finns på exempelvis naturapoteket samt där man köper kosttillskott i muskelbyggarsyften. Det ska vara kelaterat zink.


Originally posted by behappy

Jag vet inte varför jag inte tycker att andra gången då är lika skön, kan ju vara så att jag inte blir lika kåt. :D
Går det att köpa zinktillskott på typ apoteket?
Inte för att jag behöver, men en kompis berättade vid ett tillfälle att han kommer väldigt lite och att han tyckter att det är väldigt jobbigt.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Erik188

Billiga zinktillskott finns på exempelvis naturapoteket samt där man köper kosttillskott i muskelbyggarsyften. Det ska vara kelaterat zink.


Originally posted by behappy

Jag vet inte varför jag inte tycker att andra gången då är lika skön, kan ju vara så att jag inte blir lika kåt. :D
Går det att köpa zinktillskott på typ apoteket?
Inte för att jag behöver, men en kompis berättade vid ett tillfälle att han kommer väldigt lite och att han tyckter att det är väldigt jobbigt.

Man tackar!
Då ska jag säga det till min kompis. :)
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jag försöker aktualisera det här ämnet en gång till, så får vi se om några fler svarar på det eller om ointresset är komplett.

Schyssta och pratglada killar och tjejer under 35 får gärna adda mig på msn.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag har nog nästan lyckats, dvs efter första så gick den ner till halvfjong innan jag "tog upp" den igen...
Inte vanligt då jag hellre kör maratonrunk. Den är så känslig efter att den sprutat.
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jag kör också hellre maratonvarianten, men ibland är det så tråkigt när det har gått och man inte vet vad man ska hitta på. Då kan man ju alltid börja om igen :)


Originally posted by mgk

Jag har nog nästan lyckats, dvs efter första så gick den ner till halvfjong innan jag "tog upp" den igen...
Inte vanligt då jag hellre kör maratonrunk. Den är så känslig efter att den sprutat.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Erik188

Jag kör också hellre maratonvarianten, men ibland är det så tråkigt när det har gått och man inte vet vad man ska hitta på. Då kan man ju alltid börja om igen :)


Originally posted by mgk

Jag har nog nästan lyckats, dvs efter första så gick den ner till halvfjong innan jag "tog upp" den igen...
Inte vanligt då jag hellre kör maratonrunk. Den är så känslig efter att den sprutat.

Det skulle jag aldrig palla!
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Jag slaknar sällan effter att jag kommit så om jag vill kan jag bara köra vidare tills det går igen klart att man är avtänd effter första gången men med lite vilja så kan jag jobba mig tillbaka till "rätt känsla" och det är som du säger orgasmen blir mycket intensivare 2a gången.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by gizzmo

Jag slaknar sällan effter att jag kommit så om jag vill kan jag bara köra vidare tills det går igen klart att man är avtänd effter första gången men med lite vilja så kan jag jobba mig tillbaka till "rätt känsla" och det är som du säger orgasmen blir mycket intensivare 2a gången.

Intressant!
Fortsätter den att vara helt stenhård eller blir den lite mjukare, men fortfarande hård?
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Låter ju som jag ju. Kul att det finns fler som funkar likadant.



Originally posted by andyg

Jag brukar för det mesta runka så länge att jag är nöjd när jag sprutar, men en gång testade jag att fortsätta efter sprutet (som var resultatet av över en timmes runkande), mest för att se om jag kunde få ståkuk igen direkt och det lyckades faktiskt. Jag fick upp den igen och sprutade för andra gången efter en kvart. Jag runkade för fullt och dreglade över massor av porr för att komma så fort som möjligt för att se hur snabbt jag kunde spruta igen.
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by gizzmo

Jag slaknar sällan effter att jag kommit så om jag vill kan jag bara köra vidare tills det går igen klart att man är avtänd effter första gången men med lite vilja så kan jag jobba mig tillbaka till "rätt känsla" och det är som du säger orgasmen blir mycket intensivare 2a gången.

Intressant!
Fortsätter den att vara helt stenhård eller blir den lite mjukare, men fortfarande hård?

Det varierar lite om jag har hafft sex brukar den vara stenhård även effter att jag kommit har jag bara runkat brukar den mjukna lite gran. Eller slakna helt, det är ju inte alltid den står kvar men offta.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
har ni nångång provat o runka 3 gånger på 1 timme?
fyfan..ente nog med att man får skitont i kuken, för man tvingas ta i lite mer efter första runket eftersom de tar längre tid o komma. o ibland har man till o med börjat blöda på kuken, små sår som svider :( snacka om att ta tag i för hårt .
men första sprutet e alltid skönast, när allt bara sprutar ut .
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Vore jag du skulle jag skippa fortsättningen...
Det verkar tillräckligt skönt första gången. :D
 

SpermaFabriken

Ny medlem
Kön
Man
Om jag inte blir tillfredställd ordentligt första gången, t.ex. om jag slutar precis när det kommer, eller inte runkar utan bara håller i kuken när den sprutar, då är det lättare att göra det en gång till. Den orgasmen blir oftast ovanligt skön. Man kan också hålla på så flera gånger, sluta när man kommer, och fortsätta sedan. Då får man en superskön orgasm till sist, fast nästan ingen sperma.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Det har hänt någon enstaka gång att jag sprutat två gånger på samma stånd. Men då har det blivit av misstag kan man säja. Det har varit när jag runkat och varit för het på gröten, då har det någon gång blivit så att man varit på väg att komma för snabbt men lyckats hålla sig förutom att det kommit något sprut innan man lyckats få kontroll så att säga. Men det är inget jag praktiserar i vanliga fall. Då är det ett långt härligt runk som gäller med ett rejält sprut som avslutning.

Keep on going!!
 
Toppen