Tv-serien "Hjälp!"

G

Guest

Gäst
Satsar på att mina funderingar kring TV-serier kan platsa under denna headline - ärligt talat är det svårt att hitta en bra hemvist till dessa geniala komiker och deras problem (sex och samlevnad är väl egentligen bara en liten del av det hela....)

* en kille får kuken och pungen bortoperarat pga ett administrativt fel på Kirurgkliniken - det var visst n'åt med blindtarmen..
* under stor tvekan accepterar han sitt öde och börjar leva sej in i rollen genom att gå på flat-klubb och träffar där en betydligt äldre flata som börjar prata om att "dunka bäver".
* den med arbete/klienter nerlusade stackars Psykologen tampas inte bara med den feminina Fastighetsskötaren Clemens (N.P. Möller på 70-talet var annet - hur f-n kom jag in på detta....???) utan också med den kontra-sexiga Filippa Bark som sköter grovsorteringen av klienter med sina djupsinniga frågor; "Hur vet du att du är sinnessjuk....?"

Säg inte att Sex&samlevnad är ett torrt ämne.... och framförallt RULLA IN SYRGASEN inför nästa program!!
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Själv tycker jag att det tv-programmet är ett riktigt djupdyk och humorn i det programmet är lika lågt... :eek:
Inget kul alls... :unsure:
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är det inte samma säng som gör/gjorde Hey baberiba? Tycker dock att Hjälp är riktigt roligt?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag gillar Hjälp... den där svartklädda killen som hela tiden försöker ta livet av sig men MISSLYCKAS (inte ens klarar det) får mig att flina... Tummen upp! :cool:
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Jag gillar Hjälp... den där svartklädda killen som hela tiden försöker ta livet av sig men MISSLYCKAS (inte ens klarar det) får mig att flina... Tummen upp! :cool:

Jo, självmordsförsöken är väl det enda roliga i det programmet. Annars är det mest larv.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
hjälp är riktigt bra fast kanske första avsnittet i den nya omgången nu inte var så bra, hey baberiba är outstanding precis som fredag hela veckan vilket gjordes av hey baberibagänget.
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
hjälp är riktigt bra fast kanske första avsnittet i den nya omgången nu inte var så bra, hey baberiba är outstanding precis som fredag hela veckan vilket gjordes av hey baberibagänget.

Tur att smaken är som baken....delad...
Och att det finns en fjärrkontroll med en massa annat att byta till! ;)
 
R

Rollo1

Gäst
Tycker det är bitvis genialt. Morgan Alling gör ju rollen som översexuell helt grymt. Lite flamsigt är det ju. Men vafasen det får i alla fall mig att skratta :D
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag är ju som vanligt lite trögstartad vad gället film och tv men nu har jag sett "Hjälp" på DVD och GUUUUD vad roligt det allra mesta är.

Absolut bäst i alla kategorier och utan tvekan är "Hej Lobotomi" !!:D
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är ju som vanligt lite trögstartad vad gället film och tv men nu har jag sett "Hjälp" på DVD och GUUUUD vad roligt det allra mesta är.

Absolut bäst i alla kategorier och utan tvekan är "Hej Lobotomi" !!:D

Misswet, skönt att du håller med mej.... Börjar nog gilla dej ännu meer nu... :oops:
Har länge kåtat upp mej på dina inlägg... :p

/ I
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är ju som vanligt lite trögstartad vad gället film och tv men nu har jag sett "Hjälp" på DVD och GUUUUD vad roligt det allra mesta är.

Absolut bäst i alla kategorier och utan tvekan är "Hej Lobotomi" !!:D

Misswet, skönt att du håller med mej.... Börjar nog gilla dej ännu meer nu... :oops:
Har länge kåtat upp mej på dina inlägg... :p

/ I

Skulle kanske tillägga att det var jag som startade denna tråd innan jag blev utslängd för "översnuskande..."

/ I
 
Toppen