Tvillingsystrarna hemlighet

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har två tvilling systrar, jag det är mina styvsystrar men vi har växt upp tillsammans.
Jag är några år äldre detta hände när jag var artonår systrarna var femtonår.
Jag heter Johan systarna heter Malin och Charlotta kallas för Lotta.

Jag hade varit ute skulle sova över hos en vän men han blev sjuk så jag gick hem.
När jag kom in hörde jag några stön i vårat stora rum låg Malin mellan Lottas ben, Lotta var naken Malin hade på sig tangatrosor men inget mer. Det hade en porrfilm i videon detta var innan dvd slog igenom.

Vad gör ni frågade jag, vad ser det ut som replikerade Lotta och vad gör du här.
Jag bor här och ny verkar ha oralsex med varandra.
Vet inte om jag vill kalla det oralsex men vi gillar att onanera och ibland slicka varandra,
Stönen jag hörde kom från videon kommer inte ihåg vad det heter men det var inte så mycket knulla, men det spurtade sperma i munnar över bröst ryggar och även inne i kvinnor. Detta när män sprutar tänder oss väldigt log Malin.

När filmen var slut hade även jag fått stånd systrarna smekte sig själva men inte mera när jag var med. Vad gör vi nu frågade Lotta vi kan använda Johan sade Malin.
Vi kan inte knulla med honom han är våran bror Malin.
Lotta svarade inte biologiskt spänner hans pappa våran mamma men du har rätt känns fel att han skulle få ta våran oskuld.
Att jag också var oskuld höll jag tyst med.

Men vi kanske kom få honom att spruta som i filmen. Jag kan testa att suga sade Malin.
Malin började suga medans Lotta onanerade och tittade på. Efter några minuter stönade jag fram jag kommer snart.
Lotta hade kommit och tagit fram en video kamera och filmade. Malin fortsätter att suga hårt och hon får en storsats i munnen kysser sedan Lotta och de delar på sperman.
En riktig protein drink kvittrar Malin.

Det började båda onanera igen min kuk reste sig snart igen jag började runka, kom i min mun nu sade Lotta. Jag gjorde henne till viljes. Båda mina systrar var väldigt utvecklade för bara var femtonår. Håriga trianglar över fittan detta hade stora bröst och deras fittor var några av de vackraste jag sett. Efter detta höll vi på i ca ett år jag slickade dem och de sög mig. Det frågade mig vem som smakade godast det var ju tvillingar så skillnad var minimal.

Malin är nu gift Lotta är skild och jag är ensamstående, så Lotta och jag onanerar ibland tillsammans, fast numer smeker hon sig själv med jag runkar. Inget sugande eller slickande längre. Fast Lotta blir väldigt upphetsad när jag kommer. Spruta på min pattar bruka hon säga. Många gillar inte lukten av fitta, men själv blir jag väldigt upphetsande när en kvinna är så kåt att man känner lukten av hennes fitta. Du luktar lite olika men man känner i lukten av kåt kvinna. Jag har aldrig genom fört något samlag men mina systrar kommer nog aldrig att hände jag vill inte och inte mina systrar heller. Det skulle var Lotta efter som Malin är gift. Men som Lotta säger vi kan leka tillsammans men vill du pippa från du hitta en annan kvinna. Det händer ibland Lotta har också sex med någon annan ibland men inget har hållit någon längre tid.

Det kommer för snabbt jag är kanske är för skön för killarna. Vet inte om det har med det att göra men mina polare säger att mina systrar är både sexiga och vackra.
Jag det det inte men jag är ju bror men deras
fittor är vackra, fast jag har aldrig set någon ful fitta alla är vackra på sitt eget sätt bara det är rena.
 
Toppen