US Video, Manhattan eller Blue Vision

hejsanhoppsan

Aktiv medlem
Kön
Man
Vilken porrbio är trevligast av ovanstående?
Vill dit å runka å kanske runka av nån....
Läste nån tråd att det röks därinne, är det så?
Funkar ju inte att komma hem å stinka rök..

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
På Manhattan så har de ett Paus/TV-rum där det röks, men det ligger utanför porrbion... På B.V och US kommer jag inte ihåg hur det är med rökning...

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kommer till Stockholm i tjänsten och vill gå till ett ställe där jag kan se heteroporr tillsammans med andra, smeka mig själv, se andra smeka sig, jag vill även gärna hjälpa någon annan att spruta. Vilka ställen rekommenderar ni? US Video? Manhattan? Andra ställen? Tacksam för svar med recension av dessa ställen.

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kommer till Stockholm i tjänsten och vill gå till ett ställe där jag kan se heteroporr tillsammans med andra, smeka mig själv, se andra smeka sig, jag vill även gärna hjälpa någon annan att spruta. Vilka ställen rekommenderar ni? US Video? Manhattan? Andra ställen? Tacksam för svar med recension av dessa ställen.
Ingen som vet eller har varit där? :unsure:

PeterBengtsson

Aktiv medlem
Ålder
53
Jag tycker Blue Vision är bäst

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Jag tycker att Blue vision är bäst, många olika rum, många filmbås med gloryholes, blandat med olika åldrar, och det är den bion som är frächast.
Finns gratis kondomer.

Manhattan är väl rätt bra, men känns väldigt skitig och sunkig.

US video testade jag i vintras, helt värdelöst ställe enligt mig, fint uppe i butiken, men nere i bion var det väldigt sunkigt och slitet.
Och alla som var där verkade ha det som ett ställe att hänga på bara.
Såg inga som hade minsta intresse för sex, dom satt och halvsov i gångarna eller surfade på mobilen.
Så dit går jag aldrig mer.

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker att Blue vision är bäst, många olika rum, många filmbås med gloryholes, blandat med olika åldrar, och det är den bion som är frächast.
Finns gratis kondomer.

Manhattan är väl rätt bra, men känns väldigt skitig och sunkig.

US video testade jag i vintras, helt värdelöst ställe enligt mig, fint uppe i butiken, men nere i bion var det väldigt sunkigt och slitet.
Och alla som var där verkade ha det som ett ställe att hänga på bara.
Såg inga som hade minsta intresse för sex, dom satt och halvsov i gångarna eller surfade på mobilen.
Så dit går jag aldrig mer.
Tack för svar!

Toppen