Uthållighet - hur länge knullar ni?

Gismo

Välbekant medlem
Kön
Man
Varierar väldigt mycket. Kan köra en snabbis på någon minut upp till flera timmar om man tar lite pauser. Men snittet blir väl kanske 15 minuter skulle jag tro.

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag klarar bara en eller två minuter. Men det beror på att frugan vill ha långt förspel och kort knull.

För det mesta smeker jag henne tills hon närmar sig orgasmen. Då vill hon att jag ligger ovanpå varpå hon tar min kuk och smeker sig med den tills det går för henne. Sen är det min tur, in med kuken och knulla på vilket tyvärr inte funkar så värst många juck innan jag sprutar.

Om vi någon gång kör annan ställning än missionären så klarar jag att vara mer uthållig.

NickeDick

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Har ingen koll, ganska länge eftersom jag föredrar att vänta på kuksugandet efter att kvinnan är nöjd. Men ibland händer det att jag inte kan hejda mig och kommer i fittan, oftast bakifrån.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr inte ofta det händer pga fruns sköra slemhinnor,så när det händer gäller det att vara snabb annars får hon ont vilket gör att man blir lite stressad och kommer direkt eller så tappar man det.Men då tar hon till mun och händer så det löser sig ändå.Men det är så skönt att komma djupt in i fittan.......mmm.

Kentha74

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har på senare tid pga läkemedel haft svårt att komma så man får hålla på en stund haha drygt för mig men min sambo tycker det är toppen! Ibland hinner hon komma 2 gånger innan jag sprutar. Har t.om hänt att vi ger upp min utlösning!

pn178

Medlem
Blir oftas minst en timme eller mer, skulle vara nice och kunna ta en snabbis men tyvärr så kan jag inte komma snabbt. Men kan bli snabbis så frun får komma iaf utan att jag kommer :)

Gismo

Välbekant medlem
Kön
Man
Blir oftas minst en timme eller mer, skulle vara nice och kunna ta en snabbis men tyvärr så kan jag inte komma snabbt. Men kan bli snabbis så frun får komma iaf utan att jag kommer :)
Tänk vad olika det kan vara! På en timme hinner jag komma, bli hård på nytt och komma en andra gång. Förutsatt att min partner jobbar lite.

Pervious

Aktiv medlem
Kön
Man
Allt beror på förutsättningar. Ibland kan det gå inom 5. Andra gånger, som efter hårt fysiskt arbete eller motion, kan man måsta ge upp innan det går. Sånna gånger är det oftast frun som får nog. Hon är av sorten som efter första orgasmen, får dom på rad i oändlighet och till slut blir det för mycket för henne. Dessutom tappar hon rösten av allt ylande.
Cykling är det absolut värsta om man vill att det ska gå snabbt. Efter tre mil på cykel kan jag inte ens runka mig själv till utlösning.

Magge

Medlem
Frugan ör otroligt uthållig jag, däremot, kan komma så fort kuken kommer in i fitttvärmen. Tyvärr. Långt förspel förstör för mig. Blir så otroligt upphetsad

Toppen