utseende på den?

G

Guest

Gäst
Jag skulle vilja veta om det spelar någon roll för er tjejer hur kuken ser ut? jag är väldigt nöjd med min kuk..den är 20 cm lång och 17 i omkrets. Den ser väldigt fin ut också. bara ett problem.. på ett ställe på kuken finns inget pigment vilket gör att den är vit på ett ställe. Bryr ni tjejer er om sånt? ingen av mina tidigare partners har sagt att det är nåt ptoblem men jag vill gärna veta.

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Nej, en pigmentfläck är väl klart man inte bryr sig om. Såvida det inte är något uppenbart, synligt fel på den (typ könsjukdomsutslag) eller den är helt totalt missbildad så tror jag inte att någon bryr sig. Alla kukar ser ju olika ut, några är böjda åt ett håll, andra åt ett annat, en del är mer "fyrkantiga" än runda, andra har en massa ådror som syns osv. Vore väl löjligt att bry sig om saker som pigmentfläckar och födelsemärken, tänk vad mycket kuk man skulle gå miste om då. :/

G

Guest

Gäst
tack! känns mycket bättre nu:) är som dagt väldigt nöjd med den i övrigt..den är stor och skön och ser fin ut.

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
pluggarn: hur är det relevant?
Dead-Inside: klart han ljög, men big deal, alla killar på det här forumet ljuger om sin kukstorlek.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Dead-Inside: klart han ljög, men big deal, alla killar på det här forumet ljuger om sin kukstorlek.
Inte jag. Fast jag är mer och mer beredd på att hålla med påståendet, har varit väldigt tyst från "bamsingarna" i stolek med bild-tråden.

Kön
Man
Jag får heller ingen känsla av lögn när det gäller storleken på denne, men man kan ju aldrig veta så sett. Ärligt talat så spelar väl det ingen roll? Mår någon bättre av att lägga till en cm eller två så låt de göra det, eller? För egentligen så är kommentaren om att alla skulle ljuga om sin storlek på detta forum ett jäkla påhopp!

smiley;
För att komma till mitt svar på vad tråden egentligen handlar om;

Förutom påhoppen så håller jag med tuvalus kommentar "Såvida det inte är något uppenbart, synligt fel på den (typ könsjukdomsutslag) --- tror jag inte att någon bryr sig. "

Toppen