Världens sämsta skitvagina! Little miss Lucy

Toobey

Ny medlem
Kön
Man
Tja, för ca 1,5 år sen köpte mina kompisar (en av dom tog självmord) en lösvagina åt mig i stockholm dårå... Den hette teenage dream (Little miss lucy på lastbryggan) Den kostade 200 spänn. ville inte ha nåt dyrt´. Anyway, det var den sämsta skit jag sett... Den var så in i helvetes trång att jag inte kom in... Ett lillfinger var till och med för trångt för den... Jag försökte pressa in mig iaf och då gick skiten sönder, sprack.. uselt material också, så jag rekommenderar den INTE! Bara så ingen köper just den (om han inte har en kuk med omkrets på ca 3 cm... Min polare hade testat den och halvspruckit den innan förresten... Bara att slänga.. Fast man fick med en liten äggvibrator också, den hade jag mer nytta av :p haha.. Bara några varningens ord om Little miss Lucy, eller teenage dream...

Jag är jag...
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
"Vresa up fettan, kärringajävul".

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Mr.Fleshlight

Medlem
Kön
Man
Hey - jeg har testat .. flere vaginaer gennom tidan .. i cyberskin, UR2 och UR3 ...alle har med tidan gået sönder.. och spruckit ... fleshlight materialet ..er det enda som har kunne holde!!

Min förste fleshlight, er nå 2år gammel .. och jeg har knullat den ca hver anden dag ..och den ar som ny ..stadig !

I love my FleshLights - http://snipurl.com/Cheap_Fleshlights
 
Toppen