Värmekåtslag!

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Någon mer som får kåtslag av värmen?

Jag har runkat och kommit 14 ggr som max!
Vill veta vem som har rekordet! är det jag?:cool:
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Pelle71

Jupp. Sugen på en varm och villig fitta. Vore härligt att älska ute i naturen. Jag har inte kommit på drygt en vecka. Det börjar samla ihop sig till ett rejält sprut. Fast jag tycker inte själva utlösningen är särskilt skön. Man blir mest trött. Bättre att hålla igen och spara på energin. :)

Du menar att du inte runkat på en hel vecka!? Hädare!!! Vad sparar du dig till? Och framförallt, varför skriver du på detta forumet, Manlig Onani?

Runka e livet!
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Hahah alledess rätt ståfräsen, men jag kan bli otroligt kåt när jag t ex tar ett skit hett bad :)
 

biff

Medlem
Kön
Man
den här värmen gör så att den ända man tänker på är FITTA hella tide jag orkar snart inte mer !!!!
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
själv tänker jag på kuk...runka runka run ka..nå! vad har ni för runkrekord grabbar? !
måste gälla under samma dygn...
 
S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Hej på er mitt runkrekord när det var så varmt var 4 gånger under samma dag. Man blev ju såååå jävla kåt av värmen.
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Tja, det är väl fyra fem gånger på en dag (har nog kommit upp i mer när jag var i yngre tonåren), men vid det laget är det inte så särskilt skönt längre. Kuken värker så fort den börja växa, och den riktiga explosionen uteblir när orgasmen kommer.
 
Toppen