Vad är sexigt på tjejer?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Killar, vad tycker ni är sexigt på tjejer?

Jag kan lista några saker, vad jag tycker:

Långt mörkt hår, brunt eller svart.

Långa målade naglar.

Ringar på fingrarna.

Fasta, uppnosiga bröst.

Piercad navel.

Rakad eller ansad fitta.

Stringtrosor.

Stor röv, t.ex. som Aria Giovanni
(som uppfyller flera av ovanstående):
http://www.bustyteenamateurs.com/aria19.jpg

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
jag tycker väl det mesta av det du skriver er sexigt, men fasta uppnosiga bröst er fint pluss en rakad fitta det tycker jag om:p

Kåt runkare
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Jag säger bara en sak: ATTITYD!

Det är ingenting som är mer sexigt än en tjej som har själförtroende och utstrålning. Givetvis är en snygg kropp inte att förakta. Men att titta på en tjej som VÅGAR vara sexig... Mm mm! :p

För att ta ett exempel: Vad är mest sexigt? En naken tjej, eller en naken tjej som smeker sig själv? ;)
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
mörkt hår, bruna ögon, helrakad där nere :p, gärna solbränd eller mörk hy. Korsetter! Något av det sexigaste en kvinna kan ha på sig :p,

Alla gör det, alla ska.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vackert ansikte, leende pigga nyfikna ögon. Smilgropar. Kortklippt fitta och uppnosiga bröst. Gärna brunett, axellångt hår eller längre. Fast å andra sidan - det är så ruksigt många av alla sorter, storlekar och fasonger som är jättefina. Håller med donjojo om attityd.
 

Trinidad

Ny medlem
Kön
Man
Ansiktet är viktigast. Hon ska varken vara för smal eller för tjock. Fin, slät och rakad hy. Långt hår.
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Ohh lätt ett snyggt ansikte med brunt hår gärna långt och krulligt och blå ögon. Det viktigaste av allt en tajt och vältränad kropp, då kan man faktiskt ha lite slappare kläder på sig och man ser ändå liksom att det är jävligt tajt och snyggt. Brösten ska väl vara så att de rymms i en hand, behöver ju inte finnas mera. Hmm ansade med en liten tunn och läcker sträng på kullen. Ser väl hellre att de har några snygga hotpants på sig än string, gärna i något lite lätt genomskinligt material, lämnar mer åt fantasin och känns porrigare. Ahh skulle den tjejen komma så är det ju faktiskt svårt att hålla sig.
 
Toppen