Vad betyder dina nattliga sexdrömmar?

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Inatt drömde jag om hur jag hade sex med två fd. kollegor. Jag satt halvlåg i en soffa, K (kvinna) låg med ryggen mot mig och benen uppdragna. J (kvinna) satt framför K, förde in ett inoljat finger i hennes bak. Jag sträckte fram min hand och smekte K:s klitoris. J började slicka K medan hon fortsatte penetrera henne med fingret och jag smekte klitoris. K njöt och kom till slut i en stark orgasm. Vad betyder drömmen? Jag tror faktiskt att den betyder a) jag vill ha sex med flera kvinnor samtidigt b) jag är fortfarande kåt på K och J.
 
Last edited:

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Man måste väl börja med att skilja mellan de nattliga drömmarna generellt och de drömmar man råkar minnas när man har vaknat, vilket jag tror än en ganska liten del av allt nattligt drömmande.

För egen del så har det ihågkomna drömmandet förändrat åtskilligt under de senaste - typ - 45-50 åren (jag har nyss fyllt 61 år...). Under de senaste 10-12 åren har det inte varit särskilt frekvent med drömmar som jag kommer ihåg till nästa dag, vilket jag gjorde rätt ofta i yngre dagar. Jag minns en hel del drömmar som kunde vara uppenbart erotiskt / sexuellt laddade OCH mycket märkliga, konstiga och kufiska.

Men jag är väldigt skeptisk till föreställningen att det är särskilt meningsfullt att ens ställa frågan om de nattliga drömmarna egentligen betyder - jag menar, vad betyder betyder och vari ligger det egentligas egentlighet egentligen?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Drömde inatt att jag hade sex med Amy Deasismont
Hon låg på mage endast iförd tunna snickarbyxor och jag började kyssa och nafsa hennes korsrygg och skinkor
Smekte hennes mus genom tyget tills hon kom
Hon fick en rodnad kring halsen och höll handen för munnen för att inte låta när hon kom

Sen var hon avklädd och red min hårda kuk tills vi båda nästan kom..
(Vaknade med präktigt morgonstånd)
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Drömde inatt att jag hade sex med Amy Deasismont
Hon låg på mage endast iförd tunna snickarbyxor och jag började kyssa och nafsa hennes korsrygg och skinkor
Smekte hennes mus genom tyget tills hon kom
Hon fick en rodnad kring halsen och höll handen för munnen för att inte låta när hon kom

Sen var hon avklädd och red min hårda kuk tills vi båda nästan kom..
(Vaknade med präktigt morgonstånd)
Tror att du gillar henne speciellt efter porrscenerna jag la upp igår plus att hon är väldigt söt
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Inatt drömde jag om att jag hade sex med min kompis Å. Jag vaknade efter att jag drömt att jag tagit henne bakifrån och sen i missionären där jag sprutade över hennes mage. Vad drömmen betyder? Att jag fortfarande drömmer om att en dag äntligen få ha sex med Å :love:
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Har återkommande sexdrömmar som börjar när jag får en så kallad lucid dream, där man är medveten om att man drömmer. Då är det fritt fram att göra som man vill. Jag inser att jag drömmer, tänker fram en skara kvinnor, gärna i olika åldrar, jag är stenhård och har kuken framme och kan gå från den ena till den andra, och de är glada och kåta och suger min kuk så skönt. Hände senast nu natten till fredag. Vaknade alldeles stenhård och trodde att jag var nära att komma i sömnen, första gången sedan tonåren.

Tolkar det som att jag får alldeles för få avsugningar, och vill gärna vara omtyckt och åtrådd av flera kvinnor samtidigt. Älskar oralsex, och fantiserar om trekanter och orgier.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har typ alltid "skumma" drömmar (drömmar jag minns och tyvärr kan jag inte styra dem)

Och ganska ofta starkt erotiska drömmar

Allt utspelar sig i nån typ konstig kvasi tidsrymd från förr...
 
Toppen