Vad händer med mig

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Heey!

Jag är till 100% hetro straight som man brukar säga, roar mig med tjejer och har alltid gjort. Förra veckan när jag var i simhallen och simmade så tog jag en bastu och duschade som vanligt, allt normalt ända tills nu, jag fick syn på en svart kille, naken som man är i ett när man bastar/ duschar. Het sjukt ända sen dess har jag blivit helt sjukt fanatiskt i svarta kukar. Vad händer med mig, Varje gång jag ser en svart grabb så tänker jag mig hans kuk, har aldrig aldrig någonsin tänkt en sådan tanke.

Vad händer med mig? Har varit riktigt nära att surfa på svarta kukar....


/...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hans fråga var ju faktiskt VARFÖR han börjat fantisera om svarta kukar, inte vart på nätet man kan hitta sådant.
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Grattis! Du har börjat vidga dina sexuella vyer! Tag vara på det och njut av spänningen och nyfikenheten.

Kan bara hålla med Lellelind.

Njut och bejaka din nyfikenhet.
Är du nyfiken på svarta kukar så kolla på nätet och se om du blir kåt och blir du det så var glad och runka för då har du upptäkt någonting nytt om dig själv och det är inte var dag man gör det.
[^]
 

bobbb

Medlem
Kön
Man
Heey!

Jag är till 100% hetro straight som man brukar säga, roar mig med tjejer och har alltid gjort. Förra veckan när jag var i simhallen och simmade så tog jag en bastu och duschade som vanligt, allt normalt ända tills nu, jag fick syn på en svart kille, naken som man är i ett när man bastar/ duschar. Het sjukt ända sen dess har jag blivit helt sjukt fanatiskt i svarta kukar. Vad händer med mig, Varje gång jag ser en svart grabb så tänker jag mig hans kuk, har aldrig aldrig någonsin tänkt en sådan tanke.

Vad händer med mig? Har varit riktigt nära att surfa på svarta kukar....


/...

haha du är nog inte 100% hetro trots allt:D bara å inse:)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Ser inget underligt alls i dina fantasier?

Att fantisera och drömma är vårt undermedvetnas sätt att ventilera våra upplevelser och att relatera till dem - att man fantiserar om något behöver alls inte innebära att det är något man vill eller kommer att göra irl - det är vi nog väldigt många här på ona som är medvetna om!

Fantisera på du, och titta på det du vill titta på utan att bli ett dugg orolig - som någon ovan sa så är det ju dessutom att vidga sina vyer en aning och det är ju sällan fel....
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Nej då, det är inte fel att tända på killar, frågan är heller om man någon gång kommer att ha en sexuell upplevelse med en kille. Att tända på en kille, betyder ju inte att man gör nåt irl. :)
 

bobbb

Medlem
Kön
Man
men vadå.. om man får kuken att stå när man tänker/ser på en kille e la man inte straight...?
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
men vadå.. om man får kuken att stå när man tänker/ser på en kille e la man inte straight...?
Du får ursäkta, men var har du det i från att man inte är straight om man får stånd om man tänker/ser på en kille:sleep: Just den frågan skulle jag bra gärna ha ett mycket bra svar på. Nu är det faktiskt så att också straighta män kan vara nyfikna, men det betyder inte att dom inte är straighta av det skälet.

/LekenKille
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Heey!

Jag är till 100% hetro straight som man brukar säga, roar mig med tjejer och har alltid gjort. Förra veckan när jag var i simhallen och simmade så tog jag en bastu och duschade som vanligt, allt normalt ända tills nu, jag fick syn på en svart kille, naken som man är i ett när man bastar/ duschar. Het sjukt ända sen dess har jag blivit helt sjukt fanatiskt i svarta kukar. Vad händer med mig, Varje gång jag ser en svart grabb så tänker jag mig hans kuk, har aldrig aldrig någonsin tänkt en sådan tanke.

Vad händer med mig? Har varit riktigt nära att surfa på svarta kukar....


/...

Nu är det ju ett tag sedan du skrev och bad om "Hjälp", men jag håller med misswet i det hon säger...

Det verkar som att du är rädd för dina egna fantasier?

Om du har fantasier som du skäms för, eller inte vågar bejaka - då är det bara du som kan svara på frågan om VARFÖR du tycker att dina egna fantasier är något du behöver hjälp med?

Tycker du att det är fel att fantisera om svarta kukar, så är det bara du som kan hitta ditt svar om varför just du tycker att det är fel att fantisera om svarta kukar...

Jag är övertygad om att det finns människor som njuter av att fantisera om både barn och djur, men som klarar att begränsa det till fantasier och inget annat...

En fantasi finns bara i dina egna tankar - ingen annan stans! Glöm inte det:love:

Försök att njuta av, och bejaka, dina egna fantasier. Du skadar ingen annan genom att fantisera. Den enda du kan skada är dig själv - genom att fördöma dina egna fantasier:love:
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Kanske inte vad du vill höra, men jag själv gick igenom nåt liknande när jag var omkring 24. Min sexualitet ändrade sig spontant. Tjejers kroppar som varit så intressanta blev gradvis helt onintressanta och när jag kollade på porr ville jag ha filmer och bilder med många killar som gangbangar en tjej... och till slut försvann tjejen ut ur bilden helt och hållet.

Nu är jag 36, och maskulin bög (alltså inte fjollig) som älskar vilt djuriskt sex med min kramgoa maskuline partner. Fina grejer. INGET annat i mitt liv har förändrats nämnvärt. Oroa dig inte.

Bättre att ha förverkligat sina fantasier än att bli gammal och grå och ångra sig.

Bara att pallra sig ut och hitta en fin svart kuk och leka. ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det spelar väl ingen roll om man är hetro, homo eller bi-sexuell, se bara till att leva

man ska inte ångra sig efteråt att man inte ______

Just Do It!
 
Toppen