Vad sprutar ni helst på?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Helst så kommer jag inne i en kvinnas slida, men brösten, magen eller baken fungerar också. Att komma i munnen på en kvinna har inte hänt så ofta, de har inget emot att suga men vill inte att jag kommer i munnen.
Det acceptera jag så tar ut den innan jag kommer. Har även lite svårt att komma att någon bara suger, men är olika äldre kvinnor brukar veta hur det skall göra. En av de skönaste upplevarens jag haft var när en flickväns mormor sög av mig när vi blivit ensamma i bastun. Hon svalde hela satsen så i hennes mun fick jag komma.

När jag är ensam brukar det bli på min mage och möjligtvis bröstkorg, när jag var yngre var det bättre tryck sprutade längre och mer, men orgasmen är skönare nu övning ger färdighet men gillade även den första jag fick tror jag var nioår.

Om man är med en kvinna händer det ibland att om hon inte kommer samtidigt börjar hon skratta när jag kommer.
Vet inte var det är som är så roligt, har inget emot det en leende eller skrattande kvinna kan var väldigt vacker. Är någon mer som varit med om detta? en kvinna for gärna också svara.

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Sprutar oftast över min mage/bröstkorg och ibland ansiktet (kanske t om över axeln) när jag runkar. Älskar att spruta kvinnan i ansiktet men får oftast nöja mig med brösten (eller rumpan/ryggen). Inte dåligt det heller!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har nu träffat en kvinna som gillar att jag kommer i hennes mun efter samlaget, enligt henne gillar hon smaken av sina safter runt mitt stånd. Det blir ju inga graviditeter, hon är som jag 50+ men enligt henne får hon fortfarande mens som ett brev på posten varje månad, hennes ord.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
När jag har sex med frugan så är det lite olika, vi gillar omväxling, skulle nog säga att jag ändå föredrar i fittan, sen gillar min fru inte att ta satsen i munnen, så om hon runkar eller suger av mig så blir det på brösten. Har aldrig förstått den här porrgrejen när man tar ut kuken ur fittan när det är som skönast och sedan sprutar utanför, känns fel, men visst kan det se lite coolt ut..

När jag runkar och sprutar så om jag har tillfälle och tillgång till dusch eller bad så siktar jag på munnen, sjukt underbart när man träffar:). Om jag bara behöver torka av det så blir det på magen eller bröstet. Sen runkar jag en del ute och du sprutar jag bara rakt ut i det fria:p.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
När jag har sex med frugan så är det lite olika, vi gillar omväxling, skulle nog säga att jag ändå föredrar i fittan, sen gillar min fru inte att ta satsen i munnen, så om hon runkar eller suger av mig så blir det på brösten. Har aldrig förstått den här porrgrejen när man tar ut kuken ur fittan när det är som skönast och sedan sprutar utanför, känns fel, men visst kan det se lite coolt ut..

När jag runkar och sprutar så om jag har tillfälle och tillgång till dusch eller bad så siktar jag på munnen, sjukt underbart när man träffar:). Om jag bara behöver torka av det så blir det på magen eller bröstet. Sen runkar jag en del ute och du sprutar jag bara rakt ut i det fria:p.
Avbrutet samlag och spruta utanför slidan har jag bara ägnat mig åt i ungdomen då vi inte hade tillgång till preventivmedel. I porrfilmer är väl njutningen sekundärt för de som deltar i filmen. Då är det förstås sprutet som ska visas. Själv tycker jag det är betydligt mer upphetsande att se samlaget fullföljas och sedan när kuken drars ur, se sperman rinna ur kvinnans fitta...

Toppen