Vad tycker tjejer om att killar har string

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker inte det är så värst snyggt, varken på tjejer eller killar faktiskt men smaken är ju som baken. :)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
BErättade nyligen för min tjej att jag gärna runkar i stringtrosor. Hon tyckte det var OK och ville se. Hon har alltid tyckt string på killar e skitfult. men efteråt sade hon att det faktiskt var ganska snyggt :)
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Jo så är ju risken för skavsår mellan benen rätt hög vid string, efter vad jag hört. finns ju andra modeller som faktiskt är snyggare än string. Om man inte drar det för långt så föredrar man nog nästan funktion före form.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kan inte håll mig, måste citera mitt ex angående string; "Trosjävlarna åker ju ändå in i arslet, så lika bra att ha string direkt."

Kan inte tänka mig nåt sexigt över string på män alls, lite mer spexigt. Något man mer skrattar åt. På tjejer däremot så är det som en snygg ram på en redan snygg tavla. Men smaken är ju helt klart som baken, finns säkert några tjejer där ute som tänder på det.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Själv skulle jag nog dött av skratt om jag drog på mig ett par string och det hade nog frun med gjort:) Men som sagt...Smaken e som baken Delad

Tatuerad buse
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Personligt tycker jag inte killar passar i string.
Boxer är snyggare på killar.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Nudillo

Jo så är ju risken för skavsår mellan benen rätt hög vid string, efter vad jag hört. finns ju andra modeller som faktiskt är snyggare än string. Om man inte drar det för långt så föredrar man nog nästan funktion före form.

Jag då som brukar använda string, kan tala om att jag aldrig någonsin har fått skvasår.
Och när det gäller funktion så kan jag ju säga att string funkar hur bra som helst! Finns inget bättre när man vill ha sakerna på plats i ett par riktigt tajta jeans, det slår boxers med hästlängder!
Ska kanske också tilläggas att jag använder string för killar, finns på HM, eller fanns i alla fall.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Kan inte håll mig, måste citera mitt ex angående string; "Trosjävlarna åker ju ändå in i arslet, så lika bra att ha string direkt."

Kan inte tänka mig nåt sexigt över string på män alls, lite mer spexigt. Något man mer skrattar åt. På tjejer däremot så är det som en snygg ram på en redan snygg tavla. Men smaken är ju helt klart som baken, finns säkert några tjejer där ute som tänder på det.


Precis som ditt ex säger Flow "kalsongjävlarna åker ju ändå in i arslet, så lika bra att ha string direkt."
Det kan jag säga stämmer! Speciellt om man som jag gillar att ha tajta jeans, har man då boxers på sig under dem så kryper de jävlarna (ni får ursäkta språket) in i arslet och det är så grymt obehagligt och man måste vara där och dra ut dem hela tiden.
Men ett par string känner man inte, kanske de första gångerna man använder det, men inte sedan.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag kan ju också tillägga att jag tycker nog inte att det är så himla sexigt. Men det är otroligt bekvämt!
 
Toppen